اخبار داغ

یک روزنامه‌نگار و فعال سیاسی:

دانشگاهیان اهتمام ویژه‌ای به مسائل و مشکلات کشور داشته باشند

دانشگاهیان اهتمام ویژه‌ای به مسائل و مشکلات کشور داشته باشند
یک روزنامه‌نگار و فعال سیاسی گفت: قشر دانشگاهی و فرهیخته باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به مسائل و مشکلات موجود در کشور داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،پیام فضلی نژاد روزنامه نگار و فعال سیاسی عضو هیئت تحریریه کیهان صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار داشت: در جامعه امروز برای حل مشکلات موجود در کشور باید فارغ از تعصبات سیاسی و جناحی عمل کرده و به فرمایشات و دغدغه های رهبری جامه عمل بپوشانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز،پیام فضلی نژاد روزنامه نگار و فعال سیاسی عضو هیئت تحریریه کیهان صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار داشت: در جامعه امروز برای حل مشکلات موجود در کشور باید فارغ از تعصبات سیاسی و جناحی عمل کرده و به فرمایشات و دغدغه های رهبری جامه عمل بپوشانیم., اروم نیوز,

وی ادامه داد: ما امروز برای اینکه بتوانیم به دغدغه ها و فرمایشات رهبری جامه عمل بپوشانیم باید مسائل و مشکلات اساسی موجود در کشور را به دور از تعصبات سیاسی و جناحی آسیب شناسی کنیم.

,

فضلی نژاد تصریح کرد: بزرگترین اشتباهی که اکثریت ما دچار آن می شویم مقدرات خود را به دست سیاستمداران و جناحین سیاسی می سپاریم که برای نیل به اهداف خود نقشی آفتابگردان مانند دارند.

,

عضو هیئت تحریریه کیهان ادامه داد: بعد از دوم خرداد سال 76 اشخاصی که در نهاد های امنیتی مشغول بکار بودند وقتی با دوره ی جدیدی از تحولات سیاسی کشور روبرو شدند ایده ئولوژی سیاسی و دینی را به طرز دیگری تغییر دادند و شروع به تندرو خواندن بچه های انقلابی و حزب اللهی کردند.

,

این روزنامه نگار و فعال سیاسی با اشاره به مشکلات موجود در کشور افزود: چرا اساتید دانشگاهی و مسئولان و کارگزاران دولتی و حکومتی با توجه به مطالبات رهبری در مسئله‌ی حقوق‌های نجومی و فساد صندوق ذخیره‌ی فرهنگیان سکوت اختیار کرده و مواضع خود را علنی نکردند؟

,

وی گفت: امروز دوران بحث‌های رودررو گذشته و تمامی مشکلات کشور از جمله حاشیه و زاغه نشینی به مباحث امنیتی تبدیل می‌شود.

,

وی ادامه داد: از این‌رو تمامی این مشکلاتی که جامعه امروز کشور را فراگرفته ناشی از سوء مدیریت‌ها و بی کفایتی‌ها می‌باشد که آسیب‌های اجتماعی از جمله گورخوابی،کودکان کار و زنان سرپرست خانوار را به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه