اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در بازدید از شهرک صنعتی کاسپین:

شعار «ما می‌توانیم» به یک باور و فرهنگ عمومی تبدیل شود

شعار «ما می‌توانیم» به یک باور و فرهنگ عمومی تبدیل شود
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که باید شعار «ما می‌توانیم» در جامعه تبیین و نهادینه شود، گفت: باید شعار «ما می‌توانیم» به یک باور و فرهنگ عمومی تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در حاشیه بازدید از پنج شرکت شهرک صنعتی کاسپین قزوین، اظهار کرد: خدای متعال زمین را با استعدادهای فراوانی برای انسان آفریده است اما تا این زمان تنها بخشی از توانمندی‌های زمین کشف و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی تصریح کرد: انسان به هر میزانی که به توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در عالم پی ببرد، به همان میزان می‌تواند ظرفیت‌سازی کرده و مشکلات را برطرف کند. 
,
,
 
,
, ,

امام‌جمعه قزوین اعتقاد و اعتماد به رزاق بودن خداوند را امری ضروری دانست و تأکید کرد: اگر تنها استعداد و توانایی‌های انسانی مبنای کارها قرار گیرد و اعتقاد و اعتمادی به رزاق بودن خداوند وجود نداشته باشد، پیشرفتی حاصل نخواهد شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که باید شعار «ما می‌توانیم» در جامعه تبیین و نهادینه شود، اضافه کرد: القای ناتوانی به جامعه، کاری شیطانی است و اگر شعار «ما می‌توانیم» که فرموده امام راحل است، به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل شود، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد. 

عابدینی با تأکید بر این‌که نیروی انسانی کارآمد در جامعه بیکار نمی‌ماند، ابراز کرد: آن چیزی که بیکاری را رقم می‌زند، ناکارآمدی است و اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال را در جامعه برطرف کنیم باید نیروهای کارآمد تربیت نماییم. 
,
,
,
,
,
,
, ,

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای ارتقای جایگاه تولید، رسالت بسیار مهمی است که بر عهده همه مسئولان قرار دارد و نباید فرهنگ جامعه به سمتی برود که کارهای پشت میزی صاحب قداست شود. 

امام‌جمعه قزوین ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: لازمه تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت، ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه است و خوشبختانه شاهد هستیم که ارتباط صنعت و دانشگاه هر روز رو به افزایش است.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه