اخبار داغ

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن:

جامعۀ اسلامی باید در عمل محبت خود را به اهل بیت نشان دهد/بانوان ایرانی براساس فرهنگ فاطمی رشد کرده اند

جامعۀ اسلامی باید در عمل محبت خود را به اهل بیت نشان دهد/بانوان ایرانی براساس فرهنگ فاطمی رشد کرده اند
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن اظهار داشت: ضرورت احیاء سبک زندگی فاطمی ، فاطمه شناسی و تبیین ابعاد و زوایای مهم در خطبه های حضرت زهرا(س) می تواند الگوگیری از آموزه های فاطمی در سبک زندگی اسلامی را محقق سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن،حجت الاسلام مجتبی طاهری ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به  ضرورت سبک زندگی فاطمی در جامعه امروزی اظهار داشت: الگوگیری و توجه روز افزون جامعه به زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) امری غیر قابل انکار است زیرا جامعۀ  اسلامی باید در عمل و رفتار محبت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت فاطمه زهرا(س) نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن افزود: ضرورت احیاء سبک زندگی فاطمی ، فاطمه شناسی و تبیین ابعاد و زوایای مهم  در خطبه های حضرت زهرا(س) می تواند الگوگیری از آموزه های فاطمی در سبک زندگی اسلامی را محقق سازد.

,

وی تصریح  کرد: یکی از زوایای شخصیتی آن حضرت سیره زندگی کردن ایشان است ،  سیره زندگی آن حضرت دقیقا مطابق خواست اسلام و قرآن کریم و هماهنگ با فطرت و وجود و شخصیت هر زن مسلمانی بود ، لذا بهره گیری از این الگوی کامل در شرایطی که دشمن با جنگ نرم و صدها شبکه ماهواره ای و نرم افزار رسانه ای به کشور ما حمله کرده بهترین بیمه برای جامعه است.

,

حجت الاسلام طاهری با اشاره اینکه امروزه دشمن به دنبال نابودی سبک زندگی اسلامی خانواده ها در کشور است ، اذعان داشت: با مطالعه در سیره زندگی حضرت فاطمهالزهرا(س) میتوان به یک الگوی کامل دست یافت.

,

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن با بیان اینکه در اسلام زنان همواره به بینش ، تفکر و بصیرت سیاسی توصیه شدهاند ابراز داشت: بانوان ایرانی براساس فرهنگ فاطمی رشد کردهاند و به همین دلیل ایران یکی از قطبهای علمی و مذهبی در جهان اسلام است.

,

این مقام مسول با اشاره به اینکه منابر پند و موعظه به ویژه در مراسم سوگواری ایام فاطمیه نباید تنها به ذکر فضائل حضرت زهرا(س) منحصر گردد ، بلکه حضرت موضوعات تربیتی و اخلاقی نیز مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد: شیعه واقعی کسی است که احیاء گر عملی سنت و سبک ، آداب ، روش ، اخلاق ، عدالت و زندگی فاطمی ، علوی و حسینی در جامعه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه