اخبار داغ

واکنش نماینده مجلس به مرگ باردار مریوانی/ نامه منصور مرادی به وزیر بهداشت

واکنش نماینده مجلس به مرگ باردار مریوانی/ نامه منصور مرادی به وزیر بهداشت
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مرگ باردار مریوانی در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی فوری به مرگ باردار مریوانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زریوار خبر، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مرگ باردار مریوانی، ضمن تسلیت به همسر و خانواده مولودی، گفت: در نامه ای به وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی فوری به مرگ مادر مریوانی شدم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
,

مرادی گفت: مرگ مادر باردار مریوانی همه را شوکه کرد و این اتفاق نباید با وجود امکانات پزشکی رخ می داد. وی با بیان اینکه این موضوع را با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در میان گذاشته است، گفت: در نامه ای خوستار رسیدگی فوری و برخورد با خاطیان این حادثه تکان دهنده شدم. 
 

,
,

وی تأکید کرد: مرگ تکان دهنده مادر مریوانی باید در اولویت برنامه های دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرید و با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد.
 

,
,

منصور مرادی با بیان اینکه در ماههای اخیر پیگیری های جهت حل مشکلات و جذب متخصص بیشتر در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان های مریوان و سروآباد انجام شده است، افزود: امیدواریم وزیر بهداشت و مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی پیگیری ها، درخواست ها و مشکلات شهرستان مریوان و سروآباد را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

گفتنی است خانم ۳۱ ساله ای روز گذشته بعد از انجام عمل سزارین، دچار تشنج  شده و متاسفانه علی الرغم تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان و جراحی و داخلی و بیهوشی و قلب و نورولوژی بیمار به درمان پاسخ نداده و ظهر روز بعد از عمل فوت کرد.
 

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه