اخبار داغ

تشییع 2 شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اردبیل

تشییع 2 شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اردبیل
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در 2 نقطه استان اردبیل صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام طی در 2 نقطه استان اردبیل صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گفته ذکی الله خوشبخت نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا، سهم استان اردبیل برای میزبانی از شهدای گمنام تازه تفحص شده 2 شهید است که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم شب وداع، تشییع و خاکسپاری این شهدا  در 2 نقطه استان صورت می‌گیرد.

,

وی گفت: پیکر پاک این 2 شهید گمنام  ساعت 11:00 روز سه شنبه وارد اردبیل می شود و پس استقبال رسمی، مراسم شبی با شهدا همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم برگزار خواهد شد.

,

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان اردبیل تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه دانشکده فنی اردبیل میزبان یک شهید گمنام است، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در اردبیل ساعت 9:30 روز چهارشنبه 11 اسفند و از مقابل  مصلی (بازار) خواهد بود.

,

خوشبخت با بیان اینکه یک نقطه از شهرستان پارس آباد میزبان پیکرپاک شهید گمنام است، گفت:  پیکر پاک این شهید پس از تشییع  در پارس آباد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد تدفین می شود؛ زمان این مراسم بر اساس تصمیم محلی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه