اخبار داغ

مرگ تکان‌دهنده مادر باردار مریوانی/ نوزاد دختری که هیچ وقت مادر خود را نمی بیند

مرگ تکان‌دهنده مادر باردار مریوانی/ نوزاد دختری که هیچ وقت مادر خود را نمی بیند
خانم ۳۱ ساله مریوانی روز بعد از انجام عمل سزارین، دچار تشنج شده و متاسفانه علی الرغم تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان بیمار به درمان پاسخ نداده و ظهر روز بعد از عمل فوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زریوار خبر، دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان، گفت: خانم ۳۱ ساله ای روز بعد از انجام عمل سزارین، دچار تشنج  شده و متاسفانه علی الرغم تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان و جراحی و داخلی و بیهوشی و قلب و نورولوژی بیمار به درمان پاسخ نداده و ظهر روز بعد از عمل فوت کرد.

وی افزود: به دستور اکید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان مبنی بر پیگیری سریع و دقیق این موضوع، کمیته اولیه بررسی حادثه تشکیل شده و در حال بررسی ابعاد این اتفاق می باشد و قطعا با مقصرین این اتفاق قاطعانه برخورد خواهد شد.

همه ماجرا از پنج شنبه گذشته شروع شد؛ زمانی که خانم س. مولودی، زن 31 ‌ساله مریوانی حامگی اول که در 5 اسفند ساعت ۱۸:۴۵ به بیمارستان بوعلی منتقل می شود. این زن باردار در روز جمعه برای زایمان طبیعی آماده می شود ولی زایمان نکرده و حدودا غروب همان روز این زن جوان برای سزارین آماده می شود که بعد از زایمان در صبح روز شنبه ساعت 7:20 دقیقه به دلیل خونریزی شدید حال مادر بد می شود و کد پیج برای بیمار فعال می شود و سریع به اتاق عمل منتقل می شود و رحم را به دلیل خونریزی شدید خارج می کنند اما متاسفانه حدودا ساعت ۱۲ ظهر متاسفانه فوت می کنند.

نوزاد دختر بوده و هم اکنون وی زنده و در سلامتی کامل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
,
,
,
,
,
,


 به گفته رئیس علوم پزشکی استان کردستان در صورت مشخص شدن مقصرین حادثه به شدت با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.
 

,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه