اخبار داغ

تقدیر فرمانده سپاه شهرستان بهارستان از مدیریت شهری گلستان

تقدیر فرمانده سپاه شهرستان بهارستان از مدیریت شهری گلستان
فرمانده سپاه شهرستان بهارستان به دلیل همکاری شهرداری شهرگلستان در اجرای طرح اردوی راهیان نور و فعالیت مناسب این شهرداری، از شهردار گلستان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، مهدی علمدار فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با حضور در شهرداری گلستان از همکاری بهروز کاویانی شهردار شهر گلستان با اهدای لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آورد و گفت: از همکاری شایسته شهردار گلستان در اجرای برنامه فرهنگی راهیان نور کمال تشکر را دارم، و امیدوارم این همکاری در آینده نیز ادامه دار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه بسیج را به عنوان مکتبی ترین و مردمی ترین نهاد برشمرد و اظهار داشت: بسیج عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی می باشد، و همواره سعی نموده تلاش مضاعفی را برای ارائه خدمات متنوع فرهنگی، امنیتی، دفاعی، اجتماعی و ... به آحاد مردم داشته باشد؛ تا انقلاب اسلامی پیشرو و پیش برنده جبهه جهانی اسلام عزیز باشد.

,

مهدی علمدار ضمن اشاره به اینکه انجام کارهای جهادی نیازمند همکاری همگانی است، تصریح کرد: در این راستا قطعاً همکاری و همراهی دستگاه ها و نهادها مکمل این حرکت عظیم خواهد بود، و انجام کار های جهادی، فعالیت های جهادی می طلبد.

,

وی همچنین اردوی راهیان نور را به عنوان امری جهادی به شمار آورد و اظهار داشت: در اجرای این طرح اکثر ادارات به ویژه شهرداری شهر گلستان، با سپاه شهرستان بهارستان همکاری کردند، که در این بین نقش بسیجیان نیز بسیار برجسته بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل سپاه بهارستان در پایان باتوجه به نیاز فرهنگی شهرستان به برگزاری چنین اردوهایی افزود: اردوی راهیان نور و برنامه هایی با مضمونی مشابه سبب رشد فرهنگ انقلابی گری در بین جوانان و نوجوانان شده و از گسترش و رشد غرب گرایی و فرهنگ غرب زدگی در بین شهروندان جلوگیری می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه