اخبار داغ

تائید تغییر فرماندار اصفهان/ «رضوانی نائینی» فرماندار اصفهان شد

تائید تغییر فرماندار اصفهان/ «رضوانی نائینی» فرماندار اصفهان شد
یک منبع موثق نزدیک به فرماندار اصفهان خبر تغییر فرماندار اصفهان را تائید کرد و گفت: ان‌شاءالله با دعوت از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در این زمینه انجام خواهد پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، پیش از ظهر امروز یکی از رسانه‌های استان اصفهان بر اساس اخبار منتشرشده از شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر تغییر فرماندار اصفهان را اعلام کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مسئول دفتر فرماندار اصفهان در پاسخ به این رسانه در خصوص صحت این خبر اظهار کرده بود: هنوز خبر موثقی دراین‌باره به دست ما نرسیده است. اخبار مطرح‌شده موثق نیستند و تا این لحظه خبر قطعی مبنی بر این موضوع دریافت نکرده‌ایم.

,

یک منبع موثق نزدیک به فرماندار اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، پیرامون صحت اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تغییر فرماندار اصفهان اظهار کرد: زمانی که این مسئله انجام شد همه از آن اطلاع پیدا خواهند کرد.

, صاحب‌نیوز,

وی در پاسخ به این سؤال که بالاخره باید یک منبع رسمی این موضوع را باید تائید یا رد کند، خبر تغییر فرماندار اصفهان را تائید و اظهار کرد: ان‌شاءالله با دعوت از کلیه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در این زمینه انجام خواهد پذیرفت.

,

بر اساس اخبار منتشرشده در فضای مجازی و رسانه ای، فضل‌الله کفیل که در دولت سابق، فرمانداری اصفهان را بر عهده گرفت در آستانه انتخابات از سمت خود کنار خواهد رفت تا «احمد رضوانی نائینی»  که از وزیر کشور حکم گرفته و پیش از این فرماندار خمینی شهر بوده، جانشین وی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه