اخبار داغ

سفیر سابق ایران در مکزیک:

آمارهای دولت با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد

آمارهای دولت با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: دولتمردان امتیازات حکومت کردن را می‌خواهند اما پاسخگو بودن برای آن‌ها مطلوب نیست زیرا بر این باورند که اگر عملکردشان برای مردم مشخص شود کسی به آن‌ها رای نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو اختصاصی با  شاخص، با اشاره به وضعیت کنونی معیشت و اشتغال در جامعه اظهار کرد: متاسفانه  دولت در مورد مسائل و مشکلات جامعه همانند کسی صحبت می‌کند که انگار مسوولیتی در کشور بر عهده ندارد، گویا فراموش کرده اند که ۳ سال و نیم از دوره ریاست جمهوری آقای روحانی می‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: دولت یازدهم در ماه های پایانی خود باید بگوید چه اقدامات موثری برای رفع مشکلات مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و پیشرفت کشور انجام داده است.

,

سفیر سابق ایران در مکزیک تشریح کرد: عمده مواضع دولت این بوده که کشوری دارای مشکل را تحویل گرفته است و با تعبیرهایی مانند “ته دره” و “بدتر از ویرانه” از آن یاد می‌کند؛ دولتمردان گزارش دهند برای بیرون کشیدن اقتصاد کشور از دره و ساختن این ویرانه چه کرده‌اند؟

,

قدری ابیانه با بیان اینکه آمارهای دولت با جیب مردم و واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد، گفت: مطمئنا دولت به وظایف خود در زمینه اقتصاد مقاومتی به درستی عمل نکرده است و بنا هم ندارد پاسخگو باشد.

,

کارشناس مسائل استراتژیک توضیح داد: شاهد هستیم که اصلاح طلبان در  مجلس نیز به کمک دولت آمده‌اند و برای طرح سوال از مسوولان ۶ ماه تا دو سال زندان تعیین کرده‌اند که این اقدام آن ها برای پیشگیری از طرح سوالات و پاسخگو بودن دولت است.

,

وی اذعان داشت: دولتمردان امتیازات حکومت کردن را می‌خواهند اما پاسخگو بودن برای آن‌ها مطلوب نیست زیرا بر این باورند که اگر عملکردشان برای مردم مشخص شود کسی به آن‌ها رای نخواهد داد و البته قدرت شیرین است و آن‌ها فقط شیرینی آن را طلب می‌کنند.

,

حصر حداقل مجازات برای فتنه‌گران است

,

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: وقتی صحبت از آشتی ملی می‌کنند یعنی خواهان آزادی فتنه‌گران از حصر هستند در حالی که ضربه‌ای که آن‌ها به ملت و کشور ایران زدند کمتر از ضربات گروهک‌های تروریستی و منافقین نیست.

,

قدری ابیانه بیان کرد: آیا باید با منافقین آشتی کنیم؟ آیا می‌توان با کسانی که دشمن را برای تهدید کشور تحریک کردند آشتی کرد؟ آیا میتوانیم تروریست و منافقین را بخشی از ملت ایران بدانیم؟

,

کارشناس مسائل استراتژیک تاکید کرد: مردم در دفاع از انقلاب اسلامی یکپارچه هستند و همدلی و وحدت میان آن‌ها موج می‌زند که آن را در ۲۲ بهمن سال جاری به نمایش گذاشتند.

,

وی در خاتمه تصریح کرد: آشتی ملی یک شعار پوچ و باطل است و مردم نیز راضی به آشتی با کسانی که علیه ملت توطئه کرده‌اند نیستند، فتنه‌گران باید مجازات شوند و حصر حداقل مجازات برای آنهاست.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه