اخبار داغ

بزودی احداث درمانگاه شبانه روزی شهر کانی دینار آغاز می شود

بزودی احداث درمانگاه شبانه روزی شهر کانی دینار آغاز می شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان، اعلام کرد با پیگیری های انجام شده و به دنبال اهدا ۳۰۰۰ متر زمین از طرف خیر کانی دیناری عملیات احداث درمانگاه شبانه روزی این شهر توسط بنیاد علوی به زودی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زریوار خبر، دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان با ارسال خبری به زریوار خبر، اعلام کرد با پیگیری های انجام شده و به دنبال اهدا ۳۰۰۰ متر زمین از طرف خیر کانی دیناری ( خانواده محترم شریفی) عملیات احداث درمانگاه شبانه روزی کانی دینار توسط بنیاد علوی به زودی آغاز خواهد شد.

سایه میری افزود: این درمانگاه با زیربنای ۱۰۴۵ متر مربع ساخته و به صورت شبانه روزی به مردم شریف منطقه ارایه خدمات خواهد داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان همچنین از تعامل، پیگیری و مساعدت‌های شخص شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کانی دینار برای واگذاری این زمین تشکر کرد.

سایه میری گفت: با بهره برداری از این درمانگاه، مردم شهر کانی دینار و روستاهای اطراف برای دریافت خدمات درمانی سرپایی تا حدود زیادی از مراجعه به مریوان بی نیاز می گردند.

توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی و دسترسی آسان مردم به خدمات سلامت، از اهداف عالیه نظام اسلامی است که به صورت ویژه در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت متبلور شده است.

گفتنی است شهر کانی دینار در 10 کیلومتری شهر مریوان بالغ بر 15 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه