اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبرداد:

دستگیری 98 قاچاقچی و سارق در بندرلنگه

دستگیری 98 قاچاقچی و سارق در بندرلنگه
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 97 کیلوگرم مواد مخدر در بهمن ماه سال جاری خبرداد و گفت: ۱۳ نفر قاچاقچی کالا، ۱۰ نفر سارق، ۶۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با  مروارید نیوز گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان در ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با بر هم زنندگان نظم عمومی، ماموران انتظامی شهرستان، پس از هماهنگی قضائی اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز را در بهمن ماه امسال در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز ,

 

,

این مسئول انتظامی بیان داشت: طرح های که انجام گردید موجب کشف ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۱۹ هزار و ۵۴۰ ثوب پوشاک به ارزش یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال، ۲ میلیون و ۴۹۵ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ۷۷۸ کیلوگرم مواد خوراکی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۴۶عدد تور ماهیگیری به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال ۱۶ راس دام قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال شد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ها تعداد ۱۳ نفر قاچاقچی کالا، ۱۰ نفر سارق، ۶۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر، معتاد و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

,

 

,

حافظی اظهار کرد: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف تعداد ۲۲۰ دستگاه موتور سیکلت و ۳۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق سامانه پیامک ۱۱۰ بهصورت ۲۴ ساعته و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه