اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبر داد:

پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قزوین

پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قزوین
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در 10 ماهه امسال بیش از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی استان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی در سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اعلام کرد: در ۱۰ ماهه امسال چهار هزار و  ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار عنوان کرد: از این میزان ۳۶ درصد در بخش صنعت و معدن، ۳۱ درصد در بخش خدمات، ۲۳درصد در بخش کشاورزی، ۹ درصد در بخش مسکن و یک درصد هم در بخش صادرات بوده است.

,

حبیبی ادامه داد: این تسهیلات در بخش های اقتصادی، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، صادرات، خدمات و تسهیلات قرض الحسنه هزینه شده است.

,

وی تصریح کرد: کمک به راه‌اندازی و فعالیت مجدد بنگاه‌های تولیدی می‌تواند در تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال جدید در استان موثر باشد.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم در این جلسه گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات بهین یاب در رتبه چهارم کشور و در تعداد واحدهای برخوردار در رده پنجم کشور قرار گرفته ایم که این روند با هماهنگی میان همه مسوولان و مدیران بانک‌ها محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه