اخبار داغ

مسابقات هفت سنگ بانوان؛

افتخارآفرینی بانوان چادگانی در لیگ هفت سنگ استان اصفهان+ تصاویر

افتخارآفرینی بانوان چادگانی در لیگ هفت سنگ استان اصفهان+ تصاویر
تیم بانوان شهرستان چادگان در رقابت های لیگ هفت سنگ بانوان استان اصفهان، مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر هفت سنگ استان اصفهان "گرامیداشت شهدای آتش نشان" با حضور ۸ تیم برتر در محل ورزشگاه بزرگ پیروزی اصفهان به صورت دوره ای برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

پس از انجام مسابقاتی جذاب و دیدنی و رقابتی نزدیک، تیم بانوان هفت سنگ شهرستان چادگان با کسب ۱۲ امتیاز و براساس تفاضل پوئن های کسب شده، بعد از تیم های اردستان و آران و بیدگل مقام سومی این مسابقات را کسب کرد.

,

تیم هفت سنگ بانوان چادگانی، با حضور خانم ها نیره عابدینی، الهام صالحی، سحر میرزایی، مرضیه حبیبی، معصومه عرب و با مربیگیری خانم حسنیه نجاری در این مسابقات شرکت کردند.

,

این رقابت ها با حضور ۴۸ ورزشکار از چادگان، کاشان، خوانسار، فلاورجان، تیران وکرون، برخوار، اردستان و آران و بیدگل برگزار شد.

,

خانم ها نیره عابدینی، الهام صالحی، سحر میرزایی، مرضیه حبیبی، معصومه عرب و با مربیگیری خانم حسنیه نجاری برای تیم بانوان هفت سنگ چادگان در این مسابقات شرکت کردند.

,

هفت سنگ یک بازی بومی ایرانی است و با روی هم گذاشتن هفت تکه سنگ صاف از بزرگ به کوچک بازی شروع می ‌شود، یک گروه محافظ آن سنگ ها است و گروهی دیگر که با توپی کوچک سعی در فروریختن ستون سنگی دارند.

,

ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی بر اساس مقتضیات فرهنگی ، اجتماعی و محیطی نسل به نسل منتقل شده که علاوه بر جنبه سرگرمی، ورزشی و تفریحی معرف فرهنگ و هویت یک منطقه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه