اخبار داغ

استاد حوزه علمیه:

یکی از مهمترین رسالت شیعیان، گسترش فرهنگ مهدویت است

یکی از مهمترین رسالت شیعیان، گسترش فرهنگ مهدویت است
استاد حوزه علمیه گفت: یکی از مهم ترین رسالت شیعیان در عصر غیبت نیز گسترش فرهنگ مهدویت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان به معنای آمادگی معرفتی، اخلاقی و رفتاری برای ظهور و پذیرش امر معصوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "منبری ها" نشست مهدویت با حضور حجت السلام محسن بادین استاد مدرسه علمیه سفیران هدایت در مدرسه علمیه خواهران برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام بادین گفت: مهدویت و اندیشه انتظار وعده الهی است که افزون بر مشمولیت نسبت به تمام اعتقادات و باورهای اسلامی نویدبخش آموزه هایی است که عامل حرکت، امید، تعالی و پیشرفت در جامعه بشری بویژه جامعه بزرگ اسلامی می گردد.

وی اظهار کرد: در عصر غیبت کبری و دوری ظاهری از مربی و حجت الهی، جامعه شیعی بیش از هر زمان دیگر به منظور ارتقاء و رشد علمی و معنوی افراد جهت زمینه سازی ظهور، نیازمند دانش افزایی و تقویت باورها نسبت به آموزه های مهدوی است.

استاد مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان بیان کرد: یکی از مهم ترین رسالت شیعیان در عصر غیبت نیز گسترش فرهنگ مهدویت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان به معنای آمادگی معرفتی، اخلاقی و رفتاری برای ظهور و پذیرش امر معصوم است.

حجت الاسلام بادین موتور محرکه جهان را «آگاهی» عنوان کرد و گفت: آگاهی منجر به آزادی بشریت خواهد شد پس اگر خواهان تشکیل نظام جهانی هستیم باید بدانیم هسته اساسی قدرت در درون است و موفقیت آن است که انتظار مهدی موعود را فقط در اشعار، نوشته ها و گفته ها ندانیم.

وی بر اعتراض بر علیه ساختار فاسد نظام جهانی تأکید کرد و افزود: اگر می خواهیم نظام جهانی را شکل بدهیم باید خود را بعنوان الگویی صحیح معرفی کنیم و نسبت به موضوعات جهان بی تفاوت نباشیم و برای نشان دادن انتظار واقعی در گام نخست، بتکده درونی را در هم بشکنیم و در واقع این نیز عامل اصلی عدم تشکیل جامعه جهانی است.

استاد مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان تصریح کرد: باید به داشته های این حوزه معرفت داشت تا جلوی روند قهقرایی مهدویت گرفته شود پس سعی کنیم برای آمدن مهدی (عج) خویشتن را که مملو از منیت و غرور است در هم شکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منبری ها,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه