اخبار داغ

دبیر اجرایی جمنا استان بوشهر مطرح کرد؛

چگونگی شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی در استان بوشهر

چگونگی شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی در استان بوشهر
دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطرح کرد: در آذر ماه سال جاری در فراخوانی کشوری توسط متولیان مؤسسه در مشهد مقدس تغییر مأموریت مؤسسه ابلاغ گردید و در مورخه ۹۵/۱۰/۵ در فراخوان دیگری در تهران رسمأ سازکار شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی را به جای مؤسسه ابلاغ نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی حیدری دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با "منبری ها" در خصوص چگونگی شکلگیری جمنا در استان بوشهر گفت: نیمه ی اول سال ۹۴ باحضور دکتر زاکانی در استان با تشکیل شورای متشکل از ۲۵ نفر از فعالان سیاسی زیرساخت مؤسسه ی فرهنگی به نام همیاران انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد؛ ولی فعا لیت خاصی از ناحیه ی این شورا صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: درنیمه ی دوم سال ۹۵ پیشنهاد راه اندازی آن مؤسسه را به بنده دادند و پس از عزیمت به تهران و توجیه لازم اقدام به راه اندازی آن دراستان نمودم و با کمک افراد ارزشی و ولایی در کمترین زمان در تمام شهرستان های استان دفتر نمایندگی استان راه اندازی نمودم .

حیدری خاطرنشان کرد: دراین مدت بیش از ده همایش استانی و شهرستانی برگزار شده وتعداد چهارده نفر روحانی برای آموزش لازم با موضوع تبیین فرمایشات حضرت امام( ره )و رهبری فعالیتهای فرهنگی به قم ٬ یزد و کرمانشاه  اعزام و در سطح استان فعال شدند.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مطرح کرد: در آذر ماه سال جاری در فراخوانی کشوری توسط متولیان مؤسسه در مشهد مقدس تغییر مأموریت مؤسسه ابلاغ گردید و در مورخه ۹۵/۱۰/۵ در فراخوان دیگری در تهران رسمأ سازکار شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی را به جای مؤسسه ابلاغ نمودند.

وی افزود: مقررشد ده نفر از مؤسسین قبلی با انتخاب تعدادی از فعالان سیاسی استان ترکیبی از جوانان و بانوان و افراد فعال با تجربه شورای مرکزی را اصافه نمایند که این کار با یک هم اندیشی جمعی صورت گرفت.

حیدری به چگونگی عملکرد جمنا در شهرستان ها اشاره و بیان کرد: روش و شیوه کار در شهرستان ها بوسیله انتخابات بین محلات که قبلأ شکل گرفته بوده و در امر شبکه سازی فعال بوده اند انجام می گیرد و در ادامه با عنایت به عنوان مردمی جبهه از افراد ارزشی خارج از مؤسسه نیز  برابر دستورالعمل اجرایی جبهه تا ۲۰٪ دعوت و در شورای جبهه بکارگیری شود.که بعضأ شخصأ اقدام نموده ام وحتی از افراد فعال سیاسی و بعضی هئیت امناهای مساجددعوت نموده ایم.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهاد کرد: در این راستا از افرادی مثل بعضی نمایندگان ادواری دعوت که به علت مشغله های کاری، حضور برای فعالیت نپذیرفته اند ولی باحضور در جلسات و یا تلفنی اعلام حمایت نموده اند، از جمله این بزرگواران جناب خدانظر قاسمی، حجت الاسلام شیخ موسی احمدی. عبدالکریم جمیری ودکترایوب پاپری و ... .

وی در ادامه عنوان کرد: کسانی که دل در گروه ولایت دارند و به آینده و تغییر وضعیت موجود می نگرند نگاه خود را منصفانه و دور از حب و بغض های شخصی ابراز نمایند و در گفتار و نگارش خود به جمنا کمک کنند چون عطف به گذشته و مجیزه گویی آن چنانی آهنگ افتراق در بین نیروهای خودی در پی دارد و کمک به جناح مقابل محسوب می گردد.

حیدری اضافه کرد: برداشت غلط مبنی بر قائم به شخص دانستن جبهه ی مردمی استان یک نظر شخصی است که ریشه ی آن برای عموم شناخته شده است و از طرفی ظلم به خرد جمعی حاصل تلاش گروهی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی اوقات شخصی خود را صرف این تشکل ارزشی نموده اند می باشد./ انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منبری ها,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه