اخبار داغ

جوان کار آفرین دهگلانی:

تولید ۲۲۰ تن قارچ درسال/ ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفربصورت مستقیم

تولید ۲۲۰ تن قارچ درسال/ ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفربصورت مستقیم
جوان کار افرین دهگلان با اشاره به عدم حمایت از تولید کنندگان گفت: دریافت تسهیلات با سود ۱۸ درصدی جوابگوی تولید کننده نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طالب رحیمی کار فرین موفق دهگلانی و مدیر کارگاه تولید قارچ چیا در شهرک یوسف آباد دهگلان در گفتگو باخبرنگار دهگلان شیدا اظهار داشت: از سال 94 در زمینه کار آفرینی و تولید با سرمایه اولیه خودم با راه اندازی کارگاه قارچ چیا شروع بکار نمودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا ,


 
 وی افزود: این کارگاه داری ده سالن 15تنی و دارای پروانه بهره برداری220 تن درسال است  که برای 10 نفر بصورت مستقیم و6 نفر بصورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال نموده است.

,
,
,



رحیمی گفت: برای  راه اندازی و خرید مکان کارگاه  2 میلیارد و 500 میلون تومان هزینه شده که تنها مبلغ 500 میلیون تومان تسهیلات ازبانک کشاورزی دریافت نمودم.

,
,
,



وی با اشاره به دریافت تسهیلات گفت: تسهیلات با سود 18 درصدی برای تولید جوابگو نبوده  و در بخش تولید از تولید کنندگان هیچگونه حمایتی نمی شود و حمایت متاسفانه فقط در حد تبلیغ  و گزارش عملکرد است.

,
,
,



وی با اشاره به بازار هدف گفت: باتوجه به سالم بودن محصول و قیمت نسبت به بازار فروش ما به دوشهرستانهای بانه و مریوان و مقدار کمی در شهرستان دهگلان بفروش می رسد و از نظر فروش به علت کیفیت طعم و مزه هیچ گونه مشکلی نداریم.

,
,
,



رحیمی افزود: این کارگاه اولین تولید کننده محصول سالم در استان کردستان که دارای پروانه استاندار در استان می باشد برای اولین بار موفق به دریافت پروانه کاربرد حد مجاز آلاینده در کردستان شد.

,
,
,


 
واحد تولیدی قارچ چیا دردهگلان موفق  به اخذ پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در قارچ برای اولین بار در کردستان شده  است.

,
,
,



عابدین صالحی نماینده استاندارد در شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار دهگلان شیدا اظهار داشت: در اسفند ماه سال جاری، واحد تولیدی قارچ چیا تولید کننده قارچ دکمه ای، اولین واحد دریافت کننده پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در کردستان شد.

,
,
,



صالحی در ارتباط با محصولات کشاورزی از نظر مقدار باقی‌مانده آلاینده‌های فلزی و سموم عنوان کرد: این محصولات در آزمایشگاه‌های همکار بررسی می‌شوند و در صورتیکه تمام شرایط جهت صدور پروانه را داشته باشند، موفق به دریافت پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها خواهند شد.

,
,
,



وی با بیان اینکه تجمع آلاینده‌های فلزی و سموم در بدن موجب بروز انواع اختلالات گوارشی، سرطان و سقط جنین می شود افزود: تولید این نوع محصولات می‌تواند از شیوع این بیماری ها جلوگیری کند و به مصرف‌کننده این اطمینان را می‌دهد محصولی که استفاده می کنند کاملا سالم است  و سلامت وی را به خطر نمی‌اندازد.

,
,
,


 
در پایان رحیمی کار آفرین دهگلانی  از مسئولان خواست برای تولید و خودکفایی کشور از تولید کنندگان حمایت جدی نمایند تا تولید کننده بتواند به به آسانی به کارش ادامه دهد.

,
,
,

انتهای پیام/
 
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه