اخبار داغ

یادداشت:

این بار تفأل به صحیفه امام راحل برای تطهیر خط انحرافی استاندار خراسان جنوبی/ صیادانی که اقیانوس را درک نکردند

این بار تفأل به صحیفه امام راحل برای تطهیر خط انحرافی استاندار خراسان جنوبی/ صیادانی که اقیانوس را درک نکردند
اگر دیدند آقایان که فلان استاندار، فلان فرد گوش نمی ‏دهد، مراجعه کنند به آن مراکز دیگر تا برسد به آن جایى که گوش بدهند. با نظارت و ارشاد- عرض می‏کنم که- جهت دادن به همه امور با دست شماها انجام میگیرد و آقایان مسئول هستید؛
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه ، می گویند دوستی نماز نمی خواند!گفتند شما که خدا را قبول داری چرا نماز نمی خوانی؟ گفت: خداوند در قران آورده:یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا  لا تَقْرَبُوا الصَّلاةَ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

گفتند عزیز چرا ادامه آیه را نخواندی؟ گفت: آنقدر هم مومن نیستیم!!

,

 

,

این حکایت مثل دوستانی است که برای تطهیر خط انحرافی استاندار، بر صحیفه ی نور امام استخاره زده( صحیفه امام . جلد ۱۶ .‌صفحه ۳۴۹)  و با نگاه جزیره ای به اقیانوس صحیفه امام، با ذوق زدگی اعتراض امام جمعه نسبت به استاندار را به زعم خویش زیر سوال برده اند!

,

 

,

نگارنده فعلا به درست یا اشتباه بودن حرکت ائمه جمعه فعلا کاری ندارد، لیکن  کاش برخی دوستان در تفال به صحیفه ی امام، مصداق نومن ببعض و نکفر ببعض نمی بودند که اگر از روی جهل نباشد، خود برندی از نونفاق است..

,

 

,

 اندیشه امام یک منظومه است و بایست همه چیز را با هم دید اگر افق دید کوتاه باشد و نگاه به سیره امام جامع شد برداشت ها هم ناقص و انحرافی خواهد بود.

,

 

,

کاش دوستان به خود زحمت داده و از جزیره محصور در آن رها شده و دیگر مراورید های ناب در اقیانوس معرفتی امام را هم صید می کردند:

,

 

,

امام راحل خطاب به امام جمعه و ائمه جماعات می فرمایند:

,

 اگـر در یـک مـیـلیـون احـتـمـال ، یـک احـتـمال ما بدهیم که حیثیت اسلام با بودن فلان آدم یا فلان قشر در خطر است ، ما ماموریم کـه جـلویـش را بـگـیـریـم ، تـا آنـقدرى که مى توانیم . هر چه مى خواهند به ما بگویند، بگویند که کشور ملایان ، حکومت آخوندیسم و از این حرف هائى که مى زنند، و البته این هـم یـک حـربـه اى است براى اینکه ما را از میدان به در کنند. ما نه ، از میدان بیرون نمى رویـم

,

 

,

اگر دیدند آقایان که فلان استاندار، فلان فرد گوش نمی ‏دهد، مراجعه کنند به آن مراکز دیگر تا برسد به آن جایى که گوش بدهند. با نظارت و ارشاد- عرض می‏کنم که- جهت دادن به همه امور با دست شماها انجام میگیرد و آقایان مسئول هستید؛

,

 

,

راهبرد همه صاحبان تریبون در نظام اسلامی و در مواجهه با همه دولت ها بایست بر سه اصل استوار باشد:

,

رصدهوشمندانه،نقد منصفانه و حمایت حکیمانه

,

 

,

رهنمود امام کاملا راهگشاست و بر همه حمایت از دولت فریضه و تکلیف است.

,

اگر کسی صرفا به دلیل یک اشتباه(دقت شود اشتباه ، اشتباه معنا نشود!!) و همانطور که امام فرمودند من حیث اینکه درست اطلاع بر مسائل ندارد مطلبی خلاف گفت نبایست آبروی او برد.

,

 

,

اما آیا استاندار جاهل به موضوع بوده که حمل بر اشتباه کنیم؟ آیا با توجه به سابقه ی جناب استاندار این اظهارات یک خطای فکری است یا یک خط فکری؟؟

,

 

,

فرض بر اشتباه بگیریم آیا جناب استاندار بر اشتباه خود اعتراف کردند یا همچنان بر آن طبل می کوبند؟

,

آیا توجیه اشتباه هم می توان اشتباه خواند؟ آیا نامه ی تهدید و امنیتی نشان دادن پاسخ نصیحت است؟

,

 

,

مگر در زمان حیات امام راحل امامان جماعت و حوزه های علمیه قم از انحراف ملی مذهبی ها در حاکمیت سخن نمی گفتند؟ بنا بر مقایسه نیست اما آیا چهره ی بنی صدر در پی یک معجزه افشا شد یا نطق های افشاگرانه روحانیون انقلابی؟؟ و قس علیهذا...

,

کافیست به تاریخ شفاهی همین خراسان جنوبی رجوع کنیم تا پاسخ عیان، عیان تر گردد..

,

خط قرمز ما اصرار بر اشتباه در حوزه دین و توجیه آن و تداوم تهدید است و گرنه در افعال جاری اداری خیلی اشتباهات رخ می دهد که یا اغماض می شود و یا در جلسات شورای اداری طرح می گردد و بس.

,

 

,

دوستان بدانند کسی به دنبال دخالت در عزل و نصب نیست لیکن نه ما آخوند حجره نشینی می خواهم که همیشه سایلنت باشد و نه مثل برخی مدعیان آزادی که در سال88 با هتک حیثیت نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه بردند هرگز چماق به دست خواهیم شد و برای پرهیز از دوقطبی و حفظ حیثیت دولت اسلامی ، با مددالهی به ارشادها و اعتراض ها ادامه خواهیم داد.

,

 

,

از دولت محترم جناب آقای روحانی(دامت توفیقاته) حمایت می کنیم ولی بنا به تکلیف امام راحل چون جناب استاندار نصیحت ها را گوش نکردند و توجیه و تهدید را هم چاشنی انحراف خود کردند اعتراض خود را به مصادر اموری که مسئولیت دارند ارجاع خواهیم داد تا خط انحراف زیر پوست و واژه ی مظلوم اشتباه رشد نکند..

,

دوستان یادمان نرود که قران گفته است:یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَقْرَبُوا الصَّلاةَ وَ أَنْتُمْ سُکاری...

,

والعاقبه للمتقین

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه