اخبار داغ

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان:

بیشترین شکایت های مردمی به انجمن، " نوع ضمانت نامه" است/ ضمانت های تولید کنندگان نوعی شانه خالی کردن از فروش محصولات است

بیشترین شکایت های مردمی به انجمن، " نوع ضمانت نامه" است/ ضمانت های تولید کنندگان نوعی شانه خالی کردن از فروش محصولات است
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان با بیان این مطلب که بیشترین شکایت های اسن انجمن، از ضمانت نامه های کالاهاست افزود: متاسفانه برخی از شکایتهایی که به مراکز اعلام می شود، در مباحث ضمانت نامه های کالا های تولیدی است که میتوان گفت که این نوع ضمانت نامه ها به نوعی شانه خالی کردن تولید کننده در جهت فروش کالا به مصرف کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید حمید رضا طباطبایی" رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده گرگان در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فعالیت خود را از سال 1388 تشکیل شد و آیین نامه اجرایی آن پس از مصوبه این نهاد از سوی مجلس شورای اسلامی وقت و شورای نگهبان، از سوی ریاست جمهوری ابلاغ گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: این انجمن، تنها انجمن مردم نهاد غیر دولتی است که با مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه دولت با هدف استیفای حقوق مصرف کنندگان و با اهداف ایجاد بستر مناسب در خصوص حقوق مصرف کننده و اشاعه فرهنگ حقوق مصرف کنندگان و همچنین پیگیری عدم افزایش قیمت کالاها از اهداف فعالیت این انجمن می باشد.

,

"طباطبایی" تصریح کرد: متاسفانه برخی از شکایتهایی که به مراکز اعلام می شود، در مباحث ضمانت نامه های کالا های تولیدی است که میتوان گفت که این نوع ضمانت نامه ها به نوعی شانه خالی کردن تولید کننده در جهت فروش کالا به مصرف کننده است.

,

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان افزود: دولت برای فعالیت این انجمن مباحث کاری مختلفی را در نظر گرفته است اما در مباحث امکانات و منابع هیچ حمایتی نکرده است.

,

وی با بیان این مطلب که اعضای هیات مدیره این انجمن در گلستان بدون هیچ گونه منابع مالی در حال فعالیت هستند، اذعان کرد: متاسفانه برخی از افراد کالاهایی را در شبکه های اجتماعی و سایت ها به مخاطبین معرفی می کنند که این نوع تبلیغات خلاف واقع است و نیازمند یک همت بزرگ برای جلوگیری از تبلیغ این گونه کالاها در شبکه های اجتماعی و سایت هاست.

,

"طباطبایی" در ادامه با بیان این عنوان که کالاهای شماره با همت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعیین می شود گفت: با اتحادیه های پوشاک، قصابان، عکاسان، خیاطان،کله پزی و جگرکی تفاهم نامه هایی امضاء شده است که با نظارت این انجمن مانع از افزایش بی رویه قیمت ها و کاهش کیفیت خدمات در استان شاهید باشیم.

,

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان در پایان اظهار کرد: این انجمن در بین انجمن های موجود در استان از سوی مرکز نظارت بر انجمن های استان از 100 امتیاز توانسته است رتبه نخست را از آن خود کند که با توجه به پارامتر های مختلف، این انجمن فعالیت خوبی را از خود به یادگار نهاده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه