اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

نصب دوربین های مانیتورینگ نسیم شهر تاثیر بسزایی در امنیت شهر دارد

نصب دوربین های مانیتورینگ نسیم شهر تاثیر بسزایی در امنیت شهر دارد
رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: توسعه طرح مانیتورینگ و نصب دوربین های پایش تصویری در نقاط حساس و پر تردد شهر تاثیر مطلوبی بر امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، قدرت مولائی رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در پایان نشست بین اعضای شورای شهر و واحد نور محمدی فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان گفت: پیگری و تصیمات خوبی در این جلسه برای رفع مشکلات ترافیکی و همچنین افزایش امنیت نسیم شهر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

وی ضمن اشاره به طرح های ارائه شده توسط شورای اسلامی نسیم شهر اظهار داشت: طرح های خوبی در راستای رفع مشکلات شهری ارائه شد، که از جمله آن ها می توان به پیگیری برای استقرار کیوسک های نیروی انتظامی در محلاتی همچون احمد آباد، خیرآباد، حصارک پایین، گلدشت و ... به منظور افزایش نیروهای انتظامی و سطح امنیت شهر اشاره کرد.

,

قدرت مولائی در ادامه با بیان اینکه اتفاقات خوبی برای شهر خواهد افتاد تشریح کرد: باید این نوید را به شهروندان گرامی بدهیم که با اهتمام شورای اسلامی شهر در گذشته زمینی را در بهترین نقطه شهر (( بلوار شهید ستاری )) به منظور استقرار عوامل انتظامی و ساختمان پلیس راهور در نظر گرفته ایم که امیدوارم هر چه زودتر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان اقدامات و برنامه ریزی های خود را در جهت ساخت ساختمان انتظامی در این نقطه آغاز کنند.

وی با اشاره به اقدامات گذشته شورای شهر و شهرداری در راستای تامین آسایش و امنیت شهروندان بیان داشت: در گذشته تعدادی موتور سیکلت از سوی مجموعه شورای اسلامی شهر شهرداری خریداری و تحویل عوامل محترم انتظامی شده بود تا در گشت های شهری از آن ها استفاده کنند، اما باتوجه به اینکه این تعداد جوابگو این مجموعه نیست مقرر شد شهرداری چند دستگاه موتور سیلکت جدید تهیه و در اختیار پلیس قرار دهد.

,
,
,

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در پایان باتوجه به ضرورت توسعه طرح مانیتورینگ و نصب دوربین های پایش تصویری در نقاط حساس و پر تردد شهر افزود: اگر دوربین های مانیتورینگ نسیم شهر در کمترین زمان ممکن نصب و راه اندازی شود، قطعا تاثیر مطلوبی بر امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه