اخبار داغ

شهردار رباط کریم:

راه اندازی آبنمای خیابان مصلی در ابتدای سال ۹۶

راه اندازی آبنمای خیابان مصلی در ابتدای سال ۹۶
شهردار رباط کریم ضمن ماندگار خواندن پروژه آبنمای بلوار مصلی از راه اندازی آبنمای این خیابان در ابتدای سال ۹۶ خبر داد و نظراتش را در این باره بیان کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مختاری، شهردار رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی رباط نیوز با بیان اینکه هر شهر یک خیابان شاخص دارد اظهار داشت: خیابان مصلی یکی از خیابان های شاخص این شهر است و باید مورد توجه مسافران وگردشگران داخلی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی افزود : عنصر آب در روند تاریخ معماری و شهرسازی تأثیرگذار بوده و نمونه های بی نظیری از آن را می توان در آثار تاریخی و خانه های قدیمی کشورمان مانند فین کاشان ، نقش جهان اصفهان مشاهده نمود و در سال‏های اخیر، توجه به زیباسازی فضاهای شهری با استفاده از قابلیت‏های آب در ایجاد جاذبه‏های بصری در فضاهای شهری معاصر اهمیت خود را یافته است .

,

شهردار رباط کریم خاطر نشان کرد : در حال حاضر عملیات مخازن آبی تامین کننده این آبنما به پایان رسیده است و با استقرار پمپ های جریان آب شاهد راه اندازی این فضا خواهیم بود .

,

وی با توجه به اینکه آبنماهای یاد شده همگی دارای سیکل بسته آب هستند ، تصریح کرد : میزان مصرف آب در آنها در حد تبخیر است و از این رو متناسب با اقلیم منطقه نیز می باشند و نورپردازی های متنوع در طیف های مختلف رنگ و ایجاد نمای زیبا در شب از دیگر ویژگی های بارز این آبنماها می باشد.

,

وی در پایان بیان داشت : یک شهر توسعه یافته دارای المان ها و زیرساخت های تعریف شده از جمله مکان های تفرجگاهی و فضاهای باز پیاده روی های درون شهری می باشد و اجرای این طرح برای پیش بینی و تامین اینگونه مولفه ها بوده است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه