اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی؛

در ماجرای مرگ کوهنورد 47 ساله برخی از رسانه‌ها باعث تشویش اذهان شدند/ در هوای مه‌آلود بالگرد اعزام نمی‌شود

در ماجرای مرگ کوهنورد 47 ساله برخی از رسانه‌ها باعث تشویش اذهان شدند/ در هوای مه‌آلود بالگرد اعزام نمی‌شود
رجایی در خصوص شانتاژخبری برخی رسانه‌ها پیرامون فوت کوهنورد 47 ساله، گفت: اعزام بالگرد هوایی به مناطق مختلف دارای شرایط و ضوابط خاصی می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، روزبه رجایی غفوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی رسانه‌‌ها علت فوت کوهنورد 47 ساله را عدم اعزام اورژانس هوایی اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: عده‌ای به علت عدم  آگاهی کافی از شرایط و ضوابط اعزام بالگرد، به صورت سهوی مطالبی را در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته‌اند که علاوه بر ناراحتی عموم مردم، باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به شرایط اعزام بالگرد هوایی به مناطق مختلف، خاطرنشان کرد: شرایط خاصی برای اعزام بالگرد به این مناطق وجود دارد که از جمله این شرایط عدم تداخل با تاریکی و مه آلود بودن هوا، وجود پد فرود مناسب و.. می‌باشد.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در خصوص حادثه به وجود آمده ابراز تاسف کرد و توضیح داد: عملیات  امداد و احیاء حدود شش ساعت طول کشید که پس از آن پیکر متوفی توسط نیروهای هلال احمر به پایین کوه منتقل شد.

,

رجایی با بیان اینکه این حادثه به اورژانس مرند اطلاع داده نشده بود، ابراز کرد: تقاضای بالگرد توسط امدادگران هلال احمر که در صحنه حاضر بودند صورت گرفته بود.

,

وی افزود: افرادی که سابقه بیماری دارند حتما قبل از انجام ورزش‌های سنگین یا کوهنوری با پزشک متخصص مشورت کنند.

,

به گزارش آناج، این حادثه غم‌انگیز روز جمعه مورخه 6 بهمن در ارتفاعات کوه «میشو» مرند رخ داد که کوهنورد 47 ساله به علت عارضه قلبی جان خود را از دست داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه