اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار؛

شهرستان ایرانشهر میزبان 6 شهید گمنام می شود

شهرستان ایرانشهر میزبان 6 شهید گمنام می شود
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار از تشییع و تدفین 6 شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در دو شهر بزمان و بمپور شهرستان ایرانشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری پهره؛ سردار حسین ظریفی در نشست خبری مراسم استقبال از شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: سه شهید گمنام در شهر بزمان و سه شهید گمنام در شهر بمپور؛ شهرستان ایرانشهر تدفین می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری پهره؛ ,

وی گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک این شهدای عزیز با همت ستاد مردمی استقبال و تدفین شهدای گمنام رأس ساعت 15 روز 10 اسفند ماه با حضور گرم مردم شهید پرور ایرانشهر در ورودی این شهرستان برگزار می شود.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در خصوص جزئیات برگزاری مراسم تدفین شهدای گمنام در این شهرستان افزود: پیکر سه شهید گمنام در بمپور؛ روز 11 اسفند ساعت 9 صبح در پارک شهدای گمنام این شهر برگزار و شام غریبان نیز به همین مناسبت  برگزار می شود.

,

سردار ظریفی ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در 12 اسفند مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید دیگر در بزمان راس ساعت 9 صبح در تپه نور شهدا نیز با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار می شود.

,

 

,

, ,

وی شهدای مذکور را متعلق به عملیات کربلای پنج معرفی کرد و افزود: با خاکسپاری این 6 شهید، شهدای گمنام در ایرانشهر و تابع آن به 14 شهید در چهار نقطه افزایش می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه