اخبار داغ

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

درد دل مدیران شهرداری بوکان با مردم

درد دل مدیران شهرداری بوکان با مردم
به دنبال اعتراضات گسترده همشهریان بوکانی در فضای مجازی به اقدامات شهرداری این شهر طی یک دهه گذشته این نهاد مردمی در پیامی با مردم بوکان درد دل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،به دنبال اعتراضات گسترده همشهریان بوکانی در فضای مجازی به اقدامات شهرداری این شهر طی یک دهه گذشته  این نهاد مردمی در بیانیه ای با مردم بوکان بهدرد دل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از کانی پرس،به دنبال اعتراضات گسترده همشهریان بوکانی در فضای مجازی به اقدامات شهرداری این شهر طی یک دهه گذشته  این نهاد مردمی در بیانیه ای با مردم بوکان بهدرد دل کرد., کانی پرس,

متن این پیام در زیر می آید

,

بر حسب وظیفه به استحضار میرساند که شهرداری موسسه و نهادی عمومی است که متعلق به شهروندان این شهر میباشد.
شهروندان در قبال مدیریت شهری، حقوقاتی دارند و تکالیفی؟

,
,

لذا با عنایت به  نزدیک شدن به انتخابات  پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا قرارداریم، که برخی از بزرگواران در آستانه کاندیداتوری به انتخابات شورای اسلامی هستند که فقط روی مشکلات و تساهل های دهه ی گذشته شهرداری زوم مینمایند که البته خواسته به حقی میباشد.

دراین دهه شهرداری بوکان با سو مدیریتهای مواجه بوده و شکی نیست، ولی شهرداری که نهادی عمومی و مردمی است و بایستی مدیریت شهری با تدبیر و درایت خاصی در راستای رفع مشکلات گام بردارد، و از سوی این عزیزان( کاندیدای محترم) بایستی همه جانبه نگر بوده و به تکالیفی که شهروندان عزیز در مقابل خدمات بسیار وسیع و گسترده مدیریت شهری دارند.

از طرفی رکود نفس گیر اقتصادی کمرمدیریت شهری را تا کرده است و شهرداری با سیلی صورتش را سرخ نگه میدارد ، لذا بایستی با قضایا با دید و ذهنیت کارشناسانه و منطقی و همه جانبه نگری  عنایت نمایند و همیشه نباید نیمه خالی لیوان را نباید دید.

زیرا شهرداریها علاوه بر اینکه مشکلات متعدد درون و برون سازمانی دارند، شهروندان با پرداخت به هنگام عوارض و دیون خود در راستای عمران و آبادانی شهر و دیار اقدام عملی و ادای تکلیف نمایند.

پس اگر نسبت حقوقات و تکالیف شهروندان در قبال شهرداری را در ترازوی منطقی بگذاریم و هریک ازاین دو افزایش پیدا کند دیگری نسبتش کاهش می یابد، و هجمه های به صور عمدی و سهوی و دلنوشته ها و و جدیدا فایل های صوتی را منتشر مینمایند که به دور از انصاف و عدالت است.

کلام آخر توانمندی مدیریت شهری به میزان درآمد شهروندان آن شهر ارتباط نا گسستنی دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه