اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

فقدان اخلاق در مهندسی، عواقبی همچون بمب اتم دارد

فقدان اخلاق در مهندسی، عواقبی همچون بمب اتم دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مهندس به اهمیت اخلاق در مهندسی اشاره و تاکید کرد: فقدان این امر عواقب و فجایعی همچون بمب های اتمی جنگ ها و... دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شهرکرد همایش بزرگداشت روز مهندس با حضور نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، سیامک مشرف رئیس سازمان مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری، سعید کریمی معاون دانشجوی دانشگاه شهرکرد، مجید ابن علی ریاست دانشکده فنی ومهندسی دانشگاه شهرکرد، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این همایش نعیم امامی ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مهندس به اهمیت اخلاق در مهندسی اشاره و تاکید کرد: فقدان این امر  عواقب و فجایعی همچون بمب های اتمی جنگ ها و... دارد.

وی مهندس را کسی معرفی کرد که علم را به عمل تبدیل می کند و مهندسین را از افتخارات کشور دانست و ادامه داد: سرمایه گذاری بر روی قشر مهندس  موجب پیشرفت و تعالی کشور می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مهندسین و فارغ التحصیلان با توجه به وجود بسترهای مناسب جهت کارآفرینی در حاشیه بازدید از کارخانه های استان خواست به ایده پردازی و تبدیل ایده به محصول و در نهایت به کار آفرینی بپردازند.

گفتنی است در پایان این برنامه از اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی و تعدادی از دانشجویان نمونه در حوزه فنی و مهندسی تقدیر شد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه