اخبار داغ

حضور چشمگیر بسیجیان در اردوهای جهادی کرمانشاه/ مناطق محروم مقصد شیفتگان خدمت

حضور چشمگیر بسیجیان در اردوهای جهادی کرمانشاه/ مناطق محروم مقصد شیفتگان خدمت
مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی کرمانشاه گفت: امسال حدود ۲۸ هزار نفر اردوی جهادی در مناطق محروم استان کرمانشاه برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، فعالیت های بسیج سازندگی در عرصه های مختلف توانسته است تاثیرات قابل توجهی را بر محرومیت زدایی برداشته و بسیاری از کمبودها را جبران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

یکی از عرصه های قابل توجه در حوزه فعالیت های بسیج سازندگی، اردوهای جهادی است که این موضوع در استان کرمانشاه با توجه به وجود برخی از مناطق محروم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

,

 

,

اردوهای جهادی بسیجیان به مناطق محروم علاوه بر اینکه تاثیرات مثبت فراوانی به جهت جشیدن طعم شیرین خدمت، بر شرکت کنندگان می گذارد، می تواند بر روحیه ساکنان مناطق محروم نیز تاثیرات چشمگیری داشته باشد.

,

 

,

۲۸ هزار نفر اردوی جهادی در مناطق محروم استان کرمانشاه برگزار شد

, ۲۸ هزار نفر اردوی جهادی در مناطق محروم استان کرمانشاه برگزار شد ,

 

,

علی سید حسینی تنها اظهار داشت: امسال در استان کرمانشاه  قریب به ۲۸ هزار نفر اردوی جهادی در مناطق محروم برگزار کردیم و به حول و قوه الهی توفیقاتی قابل توجهی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و سازندگی کسب شد.

,

 

,

مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر اردوی جهادی یک روزه با محوریت حلقه های صالحین در استان برگزار شد همچنین در اردوهای سه روزه مهندسین نیز ۸۰۰ نفر اردو داشتیم.

,

 

,

حسینی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۳۲۲۰ نفر اردوی سه روزه با محوریت بسیج محلات و مساجد، ۲۰۰۰ نفر اردوی ده روزه با محوریت دانشجویان در استان برگزار شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۹۵۱ نفر اردوی جهادی از سوی دانشجویان مهمان در استان برگزار شد، گفت: اردوی اعزامی از قرارگاه امام رضا(ع)، در استان ما قریب به شش میلیارد ریال هزینه کردند.

,

 

,

برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز

, برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز,

 

,

سید حسینی بااشاره به تداوم اردوهای جهادی گفت: برای ایام عید نوروز نیز اردوهای جهادی همچنان در استان ادامه خواهد داشت و در تدارک این مهم هستیم.

,

 

,

وی با اشاره اثرگذاری مطلوب اردوهای جهادی در ارتقا فرهنگ مناطق مختلف در استان گفت: اردوهای جهادی تحولی اساسی و بسیار مهم در فرهنگ مناطق مختلف بویژه روستاها داشته و شاهد کاهش خشونت‌های قومی و قبیله ای در برخی روستاها بودیم.

,

 

,

سید حسینی تنها گفت: احداث مساجد در بسیاری از روستاها به همت جهادگران عرصه سازندگی سبب رونق و آبادانی قابل توجهی در ابعاد مختلف زندگی مردم اعم از فرهنگی، معیشتی و...شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه