اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار استان خبر داد:

مراسم استقبال و تشییع دو شهید گمنام در شهر شریفیه

مراسم استقبال و تشییع دو شهید گمنام در شهر شریفیه
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع و خاکسپاری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با  ندای البرز اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت فاطمه الزهرا(س) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین تشییع می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ندای البرز,


وی افزود: پیکر این دو شهید گمنام روز چهارشنبه 11 اسفندماه سال جاری ساعت 5 و 30 دقیقه وارد شهر شریفیه خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار در ادامه اضافه کرد: مراسم استقبال در ورودی شهر شریفیه توسط مردم شهید پرور این شهر انجام خواهد شد و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به مسجد امام خمینی(ره) این شهر انتقال خواهد یافت. 

طاهرخانی عنوان کرد: مراسم وداع این دو شهید گمنام در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر شریفیه برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به مشخصات این دو شهید گمنام بیان کرد: این شهدای گمنام 25 ساله که در عملیات خیبر منطقه عملیاتی جزیره مجنون و دیگری 18 ساله در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسیده اند. 

این مسئول اعلام کرد: مراسم تشییع باشگوه شهدای گمنام همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز پنج‌شنبه 12 اسفند ماه سال جاری ساعت 14 در شهر شریفیه برگزار می‌شود و در بوستان این شهر تدفین خواهند شد.

طاهرخانی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مردم در دوران پس از دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شهدا و هر چه با شکوه برگزار کردن مراسمات شهدا است، زیرا شهدا دین خود را به وطن و ما ادا کردند و ما نیز باید خود را نسبت به آنها با گرامی داشتن یاد و خاطرشان ادا کنیم. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه