اخبار داغ

در تالار کانون شهید مطهری کامیاران؛

از دانش آموزان قهرمان مسابقات والیبال و فوتسال آموزشگاه های کردستان تقدیر شد+تصویر

از دانش آموزان قهرمان مسابقات والیبال و فوتسال آموزشگاه های کردستان تقدیر شد+تصویر
معاون پرورشی مدیریت آموزش وپرورش کامیاران گفت: شور و نشاط ورزشی باعث می شود که دانش آموزان آمادگی بیشتری برای کسب دانش و معرفت داشته باشند و مراحل کسب علم را با موفقیت بیشتر پشت سر بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ پس از موفقیت دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان کامیاران در مسابقات استانی، از این ورزشکاران در تالار اجتماعات کانون شهید مطهری تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

دانش آموزان کامیارانی در مقاطع ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم توانستند با اقتدار مقام اول مسابقات والیبال و فوتسال آموزشگاه های کردستان را به دست آورند.

,

معاون پرورشی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان کامیاران، در حاشیه تقدیر از ورزشکاران دانش آموز عنوان داشت: برنامه های فراوانی جهت موفقیت دانش آموزان در امور ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در کنار آموزش علوم در نظر گرفته شده است.

,

بهزاد واحدی اضافه کرد: شور و نشاط ورزشی باعث می شود که دانش آموزان آمادگی بیشتری برای کسب دانش و معرفت داشته باشند و مراحل کسب علم را با موفقیت بیشتر پشت سر بگذارند.

,

واحدی با تشکر از مربیان ورزشی و پرورشی محصلین خاطرنشان کرد: باید زحمات مربیان را ارج نهیم، زیرا که با دل و جان در خدمت محصلین هستند و برای ساختاربخشی به آینده علمی، تربیتی و... دانش آموزان تلاش می کنند.

,

معاون پرورشی مدیریت آموزش وپرورش در پایان ضمن تبریک هفته امور تربیتی به مربیان پرورشی و دانش آموزان بر ادامه برنامه های ورزشی و فرهنگی در مدارس و مراکز آموزشی برای کسب مدارج بالاتر تاکید کرد.

,

تصاویر مربوط به تقدیر از دانش آموزان ورزشکار کامیارانی است.

,

, , , , , ,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه