اخبار داغ

رئیس هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

لزوم توسعه کیفی دانشگاه آزاد/ اصفهان پیشتاز دانشگاه های آزاد کشور است

لزوم توسعه کیفی دانشگاه آزاد/ اصفهان پیشتاز دانشگاه های آزاد کشور است
ولایتی گفت: اصفهان در بین دانشگاه‌های آزاد پیشتاز است و می‌تواند در مسیر ارتقای سطح کیفی دانشگاه گام‌های موثرتری بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، رئیس هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم توسعه کیفی دانشگاه آزاد بنا بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب، اظهار کرد: دانشگاه اسلامی زیرساخت بسیار خوبی در سراسر کشور برای توسعه جایگاه علمی ایران در جهان دارد که استان اصفهان بنابر گزارشات جایگاه ویژه‌ای در بین دانشگاه‌های آزاد کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

علی اکبر ولایتی که شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی آفریقایی– آسیایی مایکوباکتریولوژی و در دیدار روسا و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: اصفهان در بین دانشگاه‌های آزاد پیشتاز است و می‌تواند در جهت ارتقای سطح کیفی دانشگاه گام‌های موثرتری بردارد.

,

وی با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد دانش بنیان تصریح کرد: دانشگاه آزاد می‌تواند در جهت رشد اقتصاد دانش بنیان که یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است گام بردارد و باید در این جهت برنامه‌ریزی و تلاش کرد تا بدین وسیله برنامه‌های دشمنان و توطئه‌گران برای ایران را بی‌اثر کرد به علاوه در این زمینه باید به نقش‌آفرینی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هم توجه ویژه داشت.

,

رئیس هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد در زمینه جذب دانشجو و افزایش سطح علمی کشور، خاطرنشان کرد: ایران جز کشورهای پیشرو جهان در راستای گسترش تحصیلات عالی به شمار می‌رود اما علاوه‌بر ایجاد ظرفیت، ارتقای کیفیت را باید مورد توجه قرار دهیم.

,

ولایتی افزود: براساس سند چشم‌انداز 20 ساله ابلاغی رهبر معظم رهبری باید در علم و تکنولوزی به مقام برتر برسیم و امروز بیش از گذشته با ظرفیت‌های در اختیار به این مقام در علم و فناوری دست یابیم.

,

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در جهت رشد اقتصاد دانش‌بنیان که یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است گام بردارد. باید در این جهت برنامه‌ریزی و تلاش کرد و برنامه‌های دشمنان و توطئه‌گران را برای جمهوری اسلامی ایران بی‌اثر کرد که در این زمینه باید به نقش‌آفرینی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هم عنایت ویژه شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه