اخبار داغ

نشست روئسای دانشگاه آزاد با سردار ابوحمزه و مسئولین بسیج دانشجویی

نشست روئسای دانشگاه آزاد با سردار ابوحمزه و مسئولین بسیج دانشجویی
مسئول ناحیه ی بسیج دانشجویی همدان گفت: هرجا و در هر زمینه ای ارزش ها وجود داشت ، ما توانستیم قدرتمند باشیم و پیشرفت کنیم و هرجا ارزش ها کم رنگ بود ما ضعیف عمل کردیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ در نشست روئسای دانشگاه های آزاد اسلامی همدان با سردار ابوحمزه و مسئولین ناحیه ی بسیج دانشجویی ،طیب فریادرس مسئول ناحیه ی بسیج دانشجویی در ابتدا ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایستادگی ایشان در نظام ولایت و نظام حق را رمز موفقیت دانست و گفت: اینکه کشور ما به عنوان هفتمین قدرت دنیا شناخته شده نتیجه ی همین ویژگی ایستادگی ست که می بینیم روز به روز بر دامنه ی این ویژگی افزوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر برپا داشتن ارزش ها و اینکه هرکس خواستار پیشرفت کشور هست باید در جهت استوار ساختن ارزش ها تلاش کند گفت : هرجا و در هر زمینه ای ارزش ها وجود داشت ، ما توانستیم قدرتمند باشیم و پیشرفت کنیم و هرجا ارزش ها کم رنگ بود ما ضعیف عمل کردیم ؛ شرط بقای انقلاب این است که ارزش ها تقویت شود.

,

فریادرس در ادامه افزود: راهیان نور یکی از برنامه هایی ست که باعث تقویت ارزش ها می شود و روحیه ی ایثار و شهادت را در بین دانشجویان تقویت می کند که تاثیر چشم گیری در جامعه دارد. به حمدلله در دوره های گذشته عملکرد خوبی در راهیان نور داشتیم و امسال حدود 3000 دانشجو در بازه ی زمانی 13 الی 28 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

,

وی افزود : بسیج در زمینه ی امکانات اسکان ، اتوبوس و آشپزخانه با حد اقل هزینه تلاش می کند که حد اکثر امکانات را به دانشجویان و بسیجیان عزیر ارائه دهد؛ هزینه برای هر دانشجو حدود 380 هزار تومان براورد شده که 200هزار تومان آن سهم دانشگاه ها می باشد.

,

طیب فریادرس گفت: تعداد سهمیه های دانشگاه ها در دانشگاه همدان 650 نفر ، ملایر 220 نفر ، نهاوند 52 نفر ، تویسرکان 100نفر ، اسد آباد 45 نفر ، رزن 10 نفر ؛ بهار 10 نفر ، کبودرآهنگ 10 نفر می باشد که مسئولین بسیج دانشجویی باید تلاش کنند از دانشجویانی که برای اولین بار می خواهند شرکت کنند ثبت نام کنند و اولویتشان دانشجویان ورودی جدید باشد.

,

 

, ,

دکتر سعید جامه بزرگی در ادامه گفت: افتخار دانشگاه های آزاد این است که بیش از مقدار سهمیه های ابلاغی ، متقاضی برای شرکت در اردو های راهیان نور را دارد و باید تلاش شود از دانشجویانی در این اردو استفاده شود که برای اولین بار می خواهند در اردوی راهیان نور شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه