اخبار داغ

یادداشت/

قهرمان کیست؟!

قهرمان کیست؟!
قهرمان و ذخیره نظام آن آتش نشانی است که با حقوق چندصدهزارتومانی اش برای نجات جان و اموال مردم به دل آتش میزند و ابایی از تقدیم جان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دلفان امروز؛ جناب آقای دکتر عراقچی که بجای پذیرش اشتباه فاحش برجام و عذرخواهی از مردم، در سخنانی عجیب و البته فرار به جلو، و برای دفاع از خسارت محض(برجام) گفته اند: "به فرزندم می آموزم قهرمان کسی نیست که فقط به جبهه برود،قهرمان کسی است که هرکاری را می کند تاجنگی بوجود نیاید."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلفان امروز؛,

این سخن علاوه بر اینکه از اساس غلط است و خلاف مبانی عقلی و نقلیست که در ذیل به آن اشاره می کنم، چند مفهوم ضمنی غلط و ناجوانمردانه را در بر دارد که به جهت تنویر افکار عمومی به آنها می پردازم:

,

اول اینکه ننگ و خسارت محض برجام را هم سنگ دوران نورانی و سراسر عزت هشت سال دفاع مقدس قرار می دهد! در صورتی که مقام معظم رهبری فرمودند: "برجام خسارت محض است" .

,

برجام که برای رفع تحریم های ظالمانه پذیرفته شد، نتیجه اش چه شد؟ هیچ تحریمی برداشته نشده که هیچ، تحریمهای جدید هم وضع شده. در مقابل هسته ایی کشور رو نابود کردید، مواد غنی سازی شده از کشور خارج کردید، قلب راکتور با بتن پر کردید و...این یعنی خسارت محض.

,

کجای این قرارداد ننگین به دوران سراسر عزت دفاع مقدس شباهت دارد؟! براستی دستآوردتان از برجام چه بوده؟! غیر از تورم و گرانی و رکود و بیکاری و تحریم های جدید و دلار چهار هزار تومانی؟! کاش بجای پنهان کاری و فرار به جلو و توهین و تاختن به منتقدان، شهامت عذرخواهی در پیشگاه ملت را داشتید.

,


1- مذاکره کنندگان را هم سطح و هم سنگ شهدای عزیزمان معرفی کرده!  حال آنکه دکتر ظریف در مجلس و در حضور نمایندگان به اشتباه خود اعتراف و به صراحت گفتند: «اشتباه کردم به وعده های کری اعتماد کردم». و به اعتراف دکتر سیف، رئیس بانک مرکزی: برجام یعنی هیچ... . بفرمایید دستاوردتان از برجام چه بوده که خود را قهرمان جلوه می دهید؟!

,
,

قانون داماتو در دوران همان رییس جمهور مودب؟ یا انهدام تاسیسات هسته ایی؟! یا عزت پاسپورت هایمان؟! یا تهدید کشور جیبوتی؟! یا...
دیدیم که جواب دیپلماسی لبخندتان را با قانون داماتو چطور دادند.

,
,

2- این سخن تلویحا این مفهوم را می رساند که جنگ و جهاد بد است و هرکس که جنگ و جهاد کرده است کار بدی کرده است! اما آقای دکتر، جنگ و خون ریزی بد است، اما اگر دشمن عزتتان را خواست چه؟ جهاد با دشمن و ظالمان که سفارش قرآن است چه؟ کجای قرآن گفته با دشمن سازش کنید؟ درست است که جنگ بد است اما عاشورا درس بزرگی به عالمیان داد که مردن با عزت بهتر است از زندگی با ذلت.

,

امام حسین علیه السلام در کربلا می توانست با یزید سازش کند اما یک مسئله هست بنام عزت که ارزشش از حیات هم بیشتر است. اما عزت برای برخی که الفبای غیرت را بلد نیستند معنا ندارد. شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله برای جماعت سازشکار قابل فهم نیست.

,

سخن سید الشهدا در روز عاشورا: قال الامام الحسین (ع):« إِنِّیْ لا أَرَیَ الْمَوْتَ إِلَّا سَعَادَةً وَالحَیاةَ مَعَ الظّالِمِینَ إِلّا بَرَما »   من مرگ را جز سعادت، و زندگی با ستمگرانرا بجز مایه ملالت و بدبختی نمی‌بینم!

3- در این سخن بطور ضمنی ادعا شده مذاکرات و برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت و با مذاکره از جنگ جلوگیری کردند! حال آنکه آمریکا دم از برجام 2و3 و... میزد، خلع سلاح موشکی و دست برداشتن از مقاومت و حزب الله و... میزد. و در پسا برجام آمریکا جری تر و پرو تر شده. یادمان نمیرود سخنان رئیس جمهور را که می گفتند: برجام یک مثل خورشید می درخشد! یعنی منتظر برجام 2 و 3 و... باشیم. یادمان نمی رود سخنان حامی مذاکرات، مرحوم هاشمی را که: باید موشک هایمان را کنار بگذاریم و... .

,
,
,


حال آنکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 95 در جمع زائران حرم رضوی در مشهد مقدس فرمودند: آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد، می‌خواهند برجام‌های دیگری را در مسایل منطقه و حتی قانون اساسی تحت عنوان برجام 2و3و4 به نخبگان ما بقبولانند.
اما جناب آقای دکتر؛ اگر خودتان را به خواب نزده ایید و واقعا نمیدانید، بدانید، ملت ما میدانند که آن چیزی که سایه جنگ را از سر کشور برداشته است، رهبری و مدیریت امام خامنه ایست، توان نظامی کشور است که دکتر ظریف آن را ناچیز میدانست، مدافعان حرم هستند که در خارج از این مرزها با عوامل همانها که پای میز مذاکره مرعوبشان شدید می جنگند و پرپر میشوند تا شما آرام بخوابید و خوش بگذرانید. مدافعان حرم و جریان مقاومت سایه جنگ را از سر کشور برداشته است، نه فشار ایمیلی و عجز و عنابه و التماس های سازشکاران.

,
,
,


ضمنا این حرف جناب آقای عراقچی توهین به خود این حضرات و نوعی خود زنی است! گفته ایید: «قهرمان کسی است که هرکاری بکند تا از جنگ جلوگیری کند»!

,
,


آقای دیپلمات، میدانید معنای این حرف چیست؟! با عرض پوزش اما برای تبیین ابعاد عرائضتان مجبورم گوشه ایی از آن را توضیح دهم. معنایش این است که اگر دشمن زن و ناموستان را هم خواست به او بدهید و با او نجنگید! با توجه به این عرائض ایشان، دیوث هم قهرمان است.
جناب آقای دکتر عراقچی؛ قهرمان با سازشکار فرق میکنند و تلاش برای سازش با دشمن خفت و خواریست، نه قهرمان. در هیچ فرهنگی در هیچ جای دنیا دیوث قهرمان نیست!

,
,
,


آیه الله جوادی آملی: کسانی که راه نفوذ بیگانگان را در فضای اقتصادی و یا سیاسی به‌روی کشور می‌گشایند از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نبوده و دیوث هستند.

,
,


ملت شریف ایران میدانند که قهرمان کیست. شما اگر نمیدانید بدانید:

,
,


-  قهرمان کسی است که جانش را کف دست میگذارد تا از سرمایه ها و اموال و جان مردم حفاظت و دفاع کند. نه آن کسی که از ترس ایستادن در مقابل دشمن سرمایه های ملت را به او تقدیم می کند و بدونه دریافت هیچ مابه ازایی، ارانیوم را اکسید و آب سنگین را از کشور خارج و قلب راکتور اتمی را با بتن پر و سانتریفیوژهای کشور را متوقف و نابود می کند.

,
,


-  قهرمان و ذخیره نظام آن آتش نشانی است که با حقوق چندصدهزارتومانی اش برای نجات جان و اموال مردم به دل آتش میزند و ابایی از تقدیم جان ندارد. نه صاحبان فیش های نجومی و مدعیان دیپلماسی لبخند.

,
,


-  قهرمان این ملت آن جوانانی هستند که دنیا و زندگی و زن و بچه اشان را گذاشتند و جانشان را بر کف دست گرفته و مردانه به مصاف دشمن رفتند و در حلب و موصل و غزه مقابل دشمن ایستاده اند تا در این مرز و بوم آرامش باشد و در همدان و کرمانشاه با دشمن نجنگیم.

,
,


-  قهرمان این ملت آن کسانی هستند که مردانه به مصاف دشمن رفتند و باعمل به فرزندان خود درس شجاعت آموختند، نه آنانکه دست به هرکاری بزنند که مبادا مجبور شوند در مقابل دشمن بایستند وبرای فرزندان خود لاف قهرمانی بزدند. قهرمان واقعی نیاز به معرفی ندارد. و فرزند شما بزرگ که شود خود تشخیص میدهد قهرمان کیست.

,
,


تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد..... لطفا به مردم احترام بگذارید.

,
,

*حجت الاسلام علی ابراهیمی

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه