اخبار داغ

طی مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد/ علوم تربیتی، مقدم بر آموزش است

طی مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد/ علوم تربیتی، مقدم بر آموزش است
با حضور امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و مربیان پرورشی در مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، با حضور امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و مربیان پرورشی در مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

 

,

در ابتدای این مراسم کیهانی معاون پرورشی آموزش و پروش ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن هفته علوم تربیتی طی سخنانی اظهار داشت: علی رغم اینکه در سال های اخیر بحث آموزش سایه افکنده بر علوم پرورشی اما این علوم تربیتی و پرورشی است که استعداد های دانش آموزان را شکوفا می کند.

,

 

,

وی افزود:  روحیه اجتماعی و رقابتی که در دانش آموز ایجاد می شود مرهون تلاش های مربیان در عرصه پرورشی است و در واقع این علوم پرورشی است که داشن آموزان را از انزوا خارج می کند.

,

 

,

معاون پرورشی آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد:  امروز ما هر چه خاطره داریم از اردوهای پرورشی دوران تحصیل است و این نشانه تأثیرگذاری این علوم است و مدیران ما نباید با توجه بیش از حد به بحث آموزان علوم پرورشی را نادیده بگیرند.

,

 

,

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گنجی از اساتید حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت بحث علوم تربیتی ، پرورش را مقدم بر آموزش دانست و اظهار داشت: انبیا آمده اند تا به بشر سبک زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و قرآن و حکمت یاد بدهند.

,

 

,

ایشان افزودند: آموزش و پروش نیازمند مربی است با کمال تأسف مشاهده می شود که در آموزش و پرورش معلم زیاد داریم ولی مربی کم داریم و البته این موضوع در خصوص حوزه علمیه هم صادق است.

,

 

,

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مربی باید خودش رهیافته و آراسته به اخلاق روحانی باشد و مربی که اخلاق دارد به مراتب ارزش آن بیشتر است و این مربی می تواند الگوی خوبی برای دانش آموزان باشد.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه