اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبرداد

فرسودگی 20 درصد انشعابات آب استان

فرسودگی 20 درصد انشعابات آب استان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: حدود 20 درصد انشعابات آب شهرهای استان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی هاشمی مقدم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در استان بیش از 180 هزار آحاد واحد انشعاب آب و 46 هزار انشعاب فاضلاب  وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورستان,

 

,

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انشعابات آب و فاضلاب مربوط به شهر بیرجند است، گفت: حدود چهار هزار انشعاب آب از ابتدای سال واگذار و نصب شده است.

,

 

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: حدود 20 درصد انشعابات آب شهرهای استان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

,

 

,

هاشمی مقدم ادامه داد: هزینه هر انشعاب تقریبا بالغ بر سه میلیون ریال است.

,

 

,

وی افزود: با توجه به ماده 11 قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب  و فرآیند  بررسی و تصویب منابع حاصله  از این ماده قانونی و نحوه خرج کرد منابع برای کسری سرمایه گذاری ناشی از تفاوت قیمت تمام شده انشعاب، به ازای هر مشترک آب در شهر بیرجند  سه میلیون ریال و برای مشترکین تحت پوشش شبکه فاضلاب نیز سه میلیون ریال اخذ و صرف پروژه های تامین و توسعه منابع آبی و توسعه زیرساخت‌های شبکه می‌شود.

,

 

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: در خصوص هزینه نصب انشعابات  نیز بر اساس قیمت تمام شده و فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه و قیمت بهاء لوازم هزینه‌ها اخذ می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه