اخبار داغ

انتقاد نماینده مجلس از بکار بردن واژه «ضد انقلاب»؛

حقایقی که به مزاج دولتی ها خوش نیامد/ شخم زدن به گذشته کار را حل نمی کند

حقایقی که به مزاج دولتی ها خوش نیامد/ شخم زدن به گذشته کار را حل نمی کند
حقایقی که به مزاج دولتی ها خوش نیامد/ شخم زدن به گذشته کار را حل نمی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، زمان زیادی از وقتی که رئیس جمهور منشور حقوق شهروندی را منتشر کرد و رسانه‌های دولتی و حامی جناحی خاص با تبلیغات آنچنانی به استقبال آن رفتند، نمی‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


بسیاری از این رسانه‌ها صدور این منشور را آغاز یک تحول مهم جلوه دادند و آن را نشان دهنده توجه ویژه دولت کنونی به حقوق مردم دانستند.

,
,


جبهه‌گیری بی‌مورد مسئولان و مدیران اجرایی استان در دستگاه‌های مختلف در برابر خبرنگاران، عدم تسلط آنان بر مباحث تخصصی کاری و دیگر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذار بر فعالیت‌ها و رسالت‌های کاری دستگاه‌های تابعه، عدم رصد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام به ویِژه رسانه‌های معاند علیه استان کردستان، نبود تخصص کافی در بدنه روابط عمومی‌ها و بی‌حرمتی به اصحاب رسانه استان از سوی مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها از جمله این نقص‌های کلیدی است که کردستان را به عنوان طعمه‌ای آماده برای هرگونه عمل ضدفرهنگی رسانه‌های معاند تبدیل کرده است.

,
,


دولت‌مردان تدبیر و امید در دوران تبلیغات انتخاباتی خویش و پس از پیروزی در انتخابات نیز شعارهای دهان‌پرکنی را مبنی بر به‌کارگیری نیروهای کُرد در بدنه وزارتخانه‌ها و نهادهای ملی به مردم کردستان عرضه داشتند اما متأسفانه این شعارها پس از سه سال و چند ماه از عمر دولت تدبیر و امید تنها بر روی کاغذ مانده است و در عمل نه تنها شاهد حرکتی مثبت نبوده‌ایم.

,
,


باید گفت استان کردستان یکی از استان‌های استراتژیک و حساس ایران اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز در سفر تاریخی‌شان در سال 88، کردستان را یک استان فرهنگی به تمام معنا معرفی کردند و به همه مسئولان استانی اظهار داشتند: که تعالی فرهنگی و توجه به فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف باید همواره مدنظر باشد.

,
,


همین تناقض در گفتار و رفتار دولت‌مردان تدبیر و امید موجب شده است که علاوه بر دلسردشدن مردم کردستان از آنان موجب قهر فعالان رسانه‌ای از دولت‌مردان شود و روز به روز از یاران رسانه‌ای دولت در کردستان کاسته می‌شود به طوریکه این چنین عمل هایی، برهانی قاطع بر دلسردشدن کردستانی‌ها از دولت‌مردان تدبیر و امید و از دست‌دادن استان ویژه کردستان برای کارزار انتخاباتی سال 96 است.

,
,


سایت حامی دولت در بدنه ی استانداری کردستان که ادعای تمام از کارهای استاندار و معاونینش را دارد و علناً از رسانه ها انتقاد می کند به طوری که از روی کارآمدن دولت اصلاح طلب به خبرگزاری ها و رسانه های دیگر اجازه ی ورود به مسائل پشت پرده و یا شاید جلسات انتخاباتی را نداده اند، شب گذشته با فوروارد کردن مطالب نقض خود که در گروه تلگرامی خود منتشر کرده است سایت های مردمی کُردستان را علناً سیاه نمایی و تخریب دولت معرفی کرد.

,
,


حال، این سوال مطرح می شود که آقایان به اصطلاح مسئول کُردستان! آیا با حربه‌های کوته‌فکرانه می توان مردم آگاه استان را اغفال کرد؟!!!

,
,


حقایق باید گفته شود چه به قلم چه به قدم
سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کارمیاران  در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل ضمن انتقاد از واژه ی " ضد انقلاب، سیاه نمایی " به سایت های مردمی استان اظهار کرد: این چنین کلمات و واژه هایی بسیار ناکارآمد است و نباید در کردستان خصوصا از زبان مسئولین تکرار شود چرا که حقایق باید گفته شود چه به قلم چه به قدم!

,
,
,


وی گفت: یک کلاغ و چهل کلاغ کردن برای رسانه هایی که درد مردم را بازگو می کنند ناصحیح است چرا که امروز مردم کردستان کار می خواهند، نان می خواهند ، اشتغال می خواهند نه القاء دادن ضد انقلاب به سایت های خبری !

,
,


 بحث شخم زدن به گذشته کار را حل نمی‌کند، ما اکنون شرایطی داریم که خط امام در مملکت رعایت نمی‌شود ما معتقد هستیم خط امام مشعل فروزانی فراروی ماست و الآن کسانی که از خط امام تخطی می‌کنند، از خط ولی فقیه هم تخطی می‌کنند لذا گفتن حقایق و روشن کردن و آگاه ساختن گرفتاری ها و مشکلات برای مردم آن هم در دوره ای که بدون هیچ چون و چرایی حق مردم پایمال می شود به صرف عده ای سیاه نما خوانده می شوند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه