اخبار داغ

یادداشت وارده /

لجاجت احمدی نژادی استاندار خراسان جنوبی/ آقای پرویزی دست از لجاجت و خودکامگی بردارید

لجاجت احمدی نژادی استاندار خراسان جنوبی/ آقای پرویزی دست از لجاجت و خودکامگی بردارید
به خاطر این لجاجت عجیب می توان آقای پرویزی را به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق تشبیه کنیم چرا که وی نیز پس از اشتباه خود در سال 90 به جای عذرخواهی و یا قبول اشتباه خود دست به 11 روز خانه نشینی زد اما حاضر نشد که از رهبر معظم انقلاب و ملت عذرخواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان،متن ذیل توسط  آقای سعید رضازاده یکی از مخاطبان سایت به این سایت خبری ارسال شده است . لذا بدون تائید و رد این مطلب , عین این یادداشت تقدیم خوانندگان عزیز می گردد 
 
 طی هفته گذشته در استان شاهد سخنانی توسط استاندار و واکنش هایی توسط مردم، روحانیون  و افراد دیگر بودیم.
 
استاندار خراسان جنوبی در سخنان خود علاوه بر ترویج منکرات، به نیروی انتظامی و همچنین مردم خراسان شمالی نیز توهین کرد که این سخنان با اعتراضات گسترده در نقاط مختلف استان روبه رو بود و تجمعات خودجوشی در استان برگزار شد.
 
مردم در اعتراضات خود خواهان برخورد با استاندار و عذرخواهی استاندار از مردم بودند و هستند اما علی رغم حجم گسترده واکنش ها به سخنان شرم آور استاندار پس از گذشت بیش از یک هفته هنوز آقای پرویزی حاضر به قبول اشتباه خود و عذرخواهی از مردم نشده است.
 
در ابتدای انتشار سخنان استاندار تکذیب از سوی استانداری صورت گرفت اما پس از انتشار کامل فایل صوتی، استانداری نتوانست راهی برای لاپوشانی اقدام صورت گرفته پیدا کند.
 
اینکه استاندار علی رغم همه اعتراضات گسترده و بر حق مردم ولایتمدار خراسان جنوبی بازهم حاضر به عذرخواهی نشده نشان از خود رأیی، لجبازی و غرور این شخص دارد که حتی حاضر به پذیرش اشتباه خود نیست.
 
از این منظر می توان آقای پرویزی را به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق تشبیه کنیم چرا که وی نیز پس از اشتباه خود در سال  90 به جای عذرخواهی و یا قبول اشتباه خود دست به 11 روز خانه نشینی زد اما حاضر نشد که از ملت عذرخواهی کند.
 
آقای پرویزی در حالی شما از عملکرد دولت گذشته منتقد بوده اید و گفته اید که در زمینه های مختلف در آن دولت کم کاری صورت گرفته که این روزها خود شبیه ترین فرد به احمدی نژاد هستید؛ کم کاری کرده اید و لب به سخنان حاشیه ای گشوده اید. پس از سخنان سخیف و اشتباه خود حاضر به یک عذرخواهی کوتاه نشدید.
 
آقای پرویزی بعد از جلسات سیاسی، غیر کارشناسی دانستن بیمارستان های استان و سخنانی سخیفی از عدم صادر شدن انقلاب و... که بارها گفتید  حواشی بسیاری برای استان درست کردید و به جای توجه به مسائل اصلی استان تنها به مسائل سیاسی توجه کردید و  حال اکنون بجای قبول اشتباهات و عذرخواهی به لجبازی و خودکامگی پرداخته اید.
 
آقای پرویزی شما با خود رایی خود می خواهید هر آنچه از نظر خودتان درست است را بیان کنید بدون توجه به اینکه این سخنانتان توهین به مردم است.
 
مردم رنج کشیده خراسان جنوبی که تاکنون دردها و سختی های بسیاری را تحمل کرده اند و با وجود کمبودهایی که داشته اند همواره ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، انتظار دارند تا مسئولینی در این استان باشند تا حداقل به ارزش هایشان توجه داشته باشند؛ استاندارشان از خودکامگی و خود رایی دست بردارد و با آنها همراه باشد.
 
آقای پرویزی از ابتدای ورود شما تنها شاهد ایجاد تنش هایی در استان بودیم و علی رغم اینکه مدیران در همین دولت منصوب شده بودند اما باز هم شما تصمیم به درو کردن برخی مدیران گرفتید و انگار عزل و نصب‌ها تنها اولویت شما در این استان تعریف شده بود.
 
مردم ولایی این استان معتقدند که یکی از اهداف انقلاب اسلامی پیاده کردن ارزش های والای اسلام در کشور است اما شما به راحتی با بیان سخنانی به یکباره ارزش های اسلامی را زیر سوال می برید و به فرهنگ اسلامی استان ضربه می‌زنید.
 
آقای استاندار سخنان شما حتی قلب همشهریان خودتان را نیز به درد آورده چرا که انتظار نداشتند شما به این راحتی با آبروی استان و زادگاهتان بازی کنید.
 
درست است که شاید انتخابات آینده مهم ترین هدف فعالیتتان دراین استان باشد اما فراموش نکنید مردم به افرادی اعتماد می کنند که با آنها رو راست باشند و هدف خدمتگزاری داشته باشند.
 
اگر پس از حدود 240روز حضور در استان نتوانستید کاری برای مردم این استان انجام دهید و حتی برخی جلسات نیز به میمنت حضور شما تشکیل نمی شود، بهتر است این کم کاری های خود را بپذیرید و دست از لجاجت بردارید.
 
آقای استاندار بهتر نیست که شما نیز سیاست آقای احمدی نژاد را در پی نگیرید و  به جای اینکه همچنان بر سخنان خود مصر باشید اشتباه خود را بپذیرید و صادقانه با مردم سخن بگویید چراکه تاریخ ثابت کرده  خودکامگی و خودرأیی باعث پیشرفت هیچ کسی نشده است و تنها موجبات فنا را برای افراد مهیا ساخته است.
 
آقای استاندار به گفته امام علی(ع) مرکب لجاجت، سوارِ خود به زمین مى زند و در جایی دیگر  از مولای متقیان (ع) حدیث داریم: "آن که لجاجت کند و بر لجاجت خویش پاى فشرد، همان بخت برگشته اى است که خداوند بر دلش پرده [غفلت] زده و پیشامدهاى ناگوار بر فراز سرش قرار گرفته است".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ط

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه