اخبار داغ

طی حمکی از سوی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره ثبت احوال بخش بلداجی منصوب شد

رئیس اداره ثبت احوال بخش بلداجی منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری عسگر شریفی به عنوان رئیس اداره ثبت احوال بخش بلداجی منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کلار، طی حکمی از سوی مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری عسگر شریفی به عنوان رئیس اداره ثبت احوال بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن منصوب و از خدمات قباد محرابی قدردانی شد.

محمدعلی رفیع پور مدیرکل ثبت احوال در آئین معارفه رئیس جدید اداره ثبت احوال بخش بلداجی، گفت: واگذاری خدمات ثبت احوال به بخش خصوصی یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار بر روند خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: لازم است ادارات ثبت احوال شهرستان و بخش های استان با نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت دفاتر پیشخوان ارائه خدمات ثبت احوال در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات ثبت احوال به مردم شریف استان تلاش کنند تا مزایای واگذاری خدمات به بخش خصوصی که مهمترین آن تکریم ارباب رجوع است بیش از پیش برای مردم شریف استان ملموس گردد.

گفتنی است چندی پیش طی حکمی از سوی مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری قباد محرابی به سمت رئیس اداره ثبت احوال بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن منصوب و از خدمات محمد حیدری قدردانی شد.

محمد علی رفیع پور مدیرکل ثبت احوال استان در آئین معارفه رئیس اداره ثبت احوال بخش گندمان گفت: از آنجائی که در ماه های آتی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم و ثبت احوال به عنوان عضو اصلی هیئت های اجرائی ایفای نقش می کند لذا لازم است که مسئولان ادارات ثبت احوال به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همت نموده و بیش از پیش در انجام وظایف خود کوشش نمایند.

وی با قدردانی از خدمات سی ساله رئیس سابق این اداره ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید اداره نیز بتواند ضمن پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان ثبت احوال کشور در جهت برگزاری انتخاباتی سالم همراه با شور و نشاط در سال آینده کوشش نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه