اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

با تأسی از حضرت زهرا(س) خودمان را از آتش جهنم نجات دهیم

با تأسی از حضرت زهرا(س) خودمان را از آتش جهنم نجات دهیم
کارشناس مسائل مذهبی با بیان فضائل و کرامات حضرت زهرا(س) گفت: با تأسی از حضرت زهرا(س) خود را از آتش جهنم نجات دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین نور علی اسدی شب گذشته در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهراء(س) اظهار کرد: بالاترین مقامات حضرت زهرا(س) این است که حقیقت لیلة القدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجة الاسلام اسدی در ادامه افزود: حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگو، در تمام جهات زندگی روزمره امروزی ماست، آن حضرت در حسن خلق و حیا، عفت، حجاب و حتی در ایثار و فداکاری توجه همسایگان را داشته و بفکر آسایش آنان بوده است.

,

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به الگو بودن حضرت زهرا(س) متذکر شد: در مقام الگویی این حضرت همین بس که امام زمان(عج) میفرماید که برای من فاطمه بت رسول الله، اسوه حسنه است.

,

وی گفت: اگر چه که عمر آن حضرت اندک و کوتاه بوده است اما برکات عمر ایشان از عمر نوح هم بیشتر بوده است.

,

حجة الاسلام اسدی در ادامه با بیان صفات حضرت زهرا(س) تاکید کرد: یکی از درسهای بزرگی که میتوان از آن حضرت گرفت این است که ایشان دست از دین بر نداشته اند، برای دفاع از دین و ولایت و در حمایت از آن، از جان هم گذشته اند.

,

اسدی خاطر نشان کرد: باید ما امروزه این روحیه را در خودمان تقویت کنیم و برای دفاع از دین و اسلام همانند حضرت زهرا(س) در صحنه باشیم، تا بتوانیم رضایت آن حضرت را نسبت به خود جلب کنیم.

,

کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: با الگو پذیری از حضرت زهراء میتوانیم از شفاعت ایشان بهرمند شویم، همان مقام شفاعتی که خداوند در روز قیامت به اذن خود به حضرت زهراء عطا کرده است،عظمت و جایگاه ایشان در آن روز بر همگان روشن است.

,

وی با بازگو کردن محبت حضرت زهراء متذکر شد: مهمترین چیزی که از آن حضرت برای ما حائز اهمیت است این است که در قیامت آن حضرت ما را میتواند از آتش دوزخ نجات دهد.

,

اسدی در پایان گفت: ما با تأسی از سیره و زندگی حضرت زهراء (س) سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنیم، تأسی از آن حضرت سعادت، عاقبت بخیری و بهره مندی از شفاعت را به دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه