اخبار داغ

در پی اعتراض به ساخت غیر قانونی باغ شهر توسط دادگستری؛

عباس راشاد عضو شورای شهر زنجان توسط دادستانی احضار شد

عباس راشاد عضو شورای شهر زنجان توسط دادستانی احضار شد
عباس راشاد به دلیل اعترض به ساخت غیر قانونی باغ شهر توسط دادگستری و تصرف زمین هزار متری متعلق به شهرداری، توسط دادستانی زنجان احضار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت و گو با مهرزنجان، ضمن تایید این خبر افزود: از دادستانی بر علیه بنده به دلیل توهین و اهانت، نامه ای آورده بودند که بنده به دلیل اینکه حتما باید نامه به رئیس شورا داده شود، تحویل نگرفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عباس راشاد در گفت و گو با , مهرزنجان, ، ضمن تایید این خبر افزود: از دادستانی بر علیه بنده به دلیل توهین و اهانت، نامه ای آورده بودند که بنده به دلیل اینکه حتما باید نامه به رئیس شورا داده شود، تحویل نگرفتم.,

وی تصریح کرد: قبلا نیز از طریق تماس تلفنی اعلام کرده بوند که شما بر علیه دستگاه قضا کار کرده اید.

,

راشاد گفت: بنده پیگیر حقوق شهرداری هستم و ما با شهردار کار داریم، موضوع این است که حقوق شهرداری را ما باید بگیریم و فرقی ندارد طرف مقابل چه کسی باشد.

,

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به احضار خود توسط دادستانی، گفت: احضاریه رسمی با امضای معاون دادستان آمده که بیاید جواب بدهید.

,

وی با اشاره به اینکه معاون دادستان به شوراء و شهرداری نامه ای نوشتند که تمامی سخنرانی های راشاد را در اختیار ما قرار دهید، تاکید کرد: من در شوراء هر صحبتی هم کرده باشم در مسیر حق و حقوق مردم صحبت کرده ام و مکلف هستم صحبت کنم و بعد از این هم صحبت خواهم کرد.

,

راشاد گفت: مگر در جمهوری اسلامی کسی هست که مصونیت داشته باشد که نباید حرف بزنیم؟

,

وی با شاره به ادامه پیگیری های خود گفت: همانطور که در قضیه کارخانه کبریت پیگیر بودیم که الحمدلله با کمک اعضای شورا حق شهرداری احقاق و کارخانه کبریت به شهرداری برگشت،  این را نیز پیگیری می کنیم.

,

وی ادامه داد: علاوه بر این حق و حقوق دیگر شهرداری که در دست دستگاه های دیگر است را پیگیری می کنیم.

,

پیش از این پایگاه خبری تحلیلی مهرزنجان مطلبی با عنوان "وقتی اختلاس کلاه شرعی به سر می کند/ متاسفم برای شهردار زنجان که نسبت به مسائل مالی در ابعاد بزرگ بی تفاوت است + اسناد" بر روی خروجی خود قرار داد که در آن عباس راشاد، اسنادی از  زمین واگذار شده به دادگستری در سبزه میدان منتشر کرده بود.

, "وقتی اختلاس کلاه شرعی به سر می کند/ متاسفم برای شهردار زنجان که نسبت به مسائل مالی در ابعاد بزرگ بی تفاوت است + اسناد", "وقتی اختلاس کلاه شرعی به سر می کند/ متاسفم برای شهردار زنجان که نسبت به مسائل مالی در ابعاد بزرگ بی تفاوت است + اسناد, بر روی خروجی خود قرار داد ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه