اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش خمام:

رسانه می تواند فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند / مسابقات استانی قرآن و اذان در خمام برگزار خواهد شد

رسانه می تواند فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند / مسابقات استانی قرآن و اذان در خمام برگزار خواهد شد
محمود کنعانی رئیس آموزش و پرور ش خمام گفت:رسانه می تواند فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خوبان: محمود کنعانی، رئیس آموزش و پرورش خمام به همراه جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش در بازدید از دفتر سایت خبری خوبان خبر ضمن تبریک جهت تاسیس دفتر این سایت ،گفت: با مشخص شدن دفتر خوبان خبر دسترسی مسولین و مردم به این مجموعه راحت تر شده است. هرچند که قبلا با نبود این دفتر فعالیت های آموزش و پرورش و دیگر سازمان ها را به خوبی رسانه ای می کرد و خبرنگاران آن کمال همکاری را با ادارات تحت پوشش خود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان,

کنعانی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در جامعه، افزود: در گذشته اخبار به طورصحیح در اختیار مردم قرار نداشت ولی با گسترش رسانه اخبار به طور صحیح و دقیق در اختیار مردم قرار می گیرد .

,

رئیس آموزش و پرورش خمام در خصوص اهمیت نقش رسانه‌ها در چشم‌انداز آموزش و پرورش بیان داشت: رسانه می توانند با توجه به گستردگی اداره آموزش و پرورش و فراگیر بودن آن در کشور و جهان و نقش این اداره در خانواده ها، فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند.

,

این مقام مسئول با اشاره به این که دانش آموزان استفاده زیادی از محیط فضای مجازی می کنند افزود: رسانه می تواند با انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش در زمینه های مسابقات قرانی،ورزشی، تقدیر از دانش اموزان برتر در فضای مجازی و آگاهی بخشیدن به دانش آموزان ایجاد انگیزه کند.

,

محمود کنعانی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن و اذان در خمام، گفت:مسابقات مذکور از ۲۱ الی ۲۵ اسفند در کانون شهید حق شناس و برای اولین بار مسابقات اذان در مسجد جامع خمام برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه