اخبار داغ

فعالیت 5 مرکز امداد خودروی جاده ای در آذربایجان‌غربی

فعالیت 5 مرکز امداد خودروی جاده ای در آذربایجان‌غربی
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از فعالیت 5 مرکز امداد خودروی جاده ای در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فروغ فاریابی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز ، با اعلام این خبر افزود: در آذربایجان غربی 5 مرکز امداد خودروی جاده ای فعال و وظیفه امداد رسانی به خودروهای متوقف شده بدلیل مشکلات فنی در جاده ها را عهده دار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی ادامه داد: مراکز امداد خودروی جاده ای متعهد شده اند خودروهای متوقف شده در جاده را در محل تعمیر کنند و در شرایط خاص و در صورت نبود امکانات مورد نیاز نسبت به انتقال خودرو به محلی که امدادخواه مدنظر دارد، اقدام نمایند.

,

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: با هدف حفظ حقوق شهروندان و ایجاد فضای شفاف برای دریافت خدمات و همچنین اعتماد سازی بین مردم و جلب اطمینان خاطر آن ها جهت آغاز سفر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شرکت های مجاز امداد خودروی کشور را در قالب سامانه 141 بر خط ثبت کرده است که اطلاعات مراکز امدادخودروی آذربایجان غربی نیز در این سامانه بارگذاری شده اند.

,

وی اضافه کرد: جلسات مختلف جهت هماهنگی با این مراکز و تاکید بر کیفی سازی خدمات و آمادگی برای پشتیبانی از مترددین جاده ای در ایام نوروز برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم با پیش بینی های انجام شده بهترین ایام را در حین سفرهای نوروزی فراهم کنیم.

,

فاریابی ادامه داد: تمامی مراکز امدادخودروی استان جهت تسهیل دسترسی مسافران به خدمات این مراکز نسبت به اعلام شماره تلفن های خود در سامانه 118 مخابرات اقدام کرده اند، همچنین این مراکز موظف هستند تا با نظم و آراستگی کامل در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی با چراغ های روشن گردان بویژه در ساعات غروب و شب مستقر شوند.

,

به گفته این مقام مسئول نقاط مورد نظر برای استقرار خودروهای امداد خودروی جاده ای بعد از بررسی و اعلام نظر پاسگاه ها پلیس راه جهت عملیاتی نمودن توسط مراکز امداد خودروی استان ابلاغ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه