اخبار داغ

ظرفیت بالای ایرانشهر برای بهره برداری از انرژی خورشیدی

ظرفیت بالای ایرانشهر برای بهره برداری از انرژی خورشیدی
در نخستین همایش انرژی های نو و توسعه پایدار با ارسال 30 مقاله؛ اهمیت بهره برداری از ظرفیت انرژی خورشیدی شهرستان ایرانشهر مورد تاکید قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پهره؛ احسان عدیلی دبیر نخستین همایش انرژی های نو و توسعه پایدار که با حضور  میهمانانی از سیستان و بلوچستان و خارج از استان در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد اظهار کرد: ایرانشهر پتانسیل بسیار بالایی در بهره برداری از انرژی های خورشیدی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری پهره؛,

وی گفت: 30 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شده از این تعداد با توجه به رای داوران تعدادی از این طرح ها ارائه خواهد شد.

,

دبیر نخستین همایش انرژی های نو و توسعه پایدار تصریح کرد: از آنجا که استفاده مداوم از انرژی های حال حاضر علاوه بر مشکلات زیست محیطی با خطر به اتمام رسیدن مواجه است، دانشگاه ولایت ایرانشهر به عنوان پیشگام این عرصه در تلاش است با شناساندن این ظرفیت پاک؛ مردم و مسئولین را با این انرژی برتر سوق کند.

,

عدیلی در خصوص استقبال از انرژی خورشیدی در سطح شهرستان ایرانشهر گفت: با توجه به جلسه ایی که در این خصوص با مسئولین سطح شهرستان برگزار شد خوشبختانه پیشنهادات خوبی برای بکارگیری این انرژی در ساختمان های سطح شهر ارائه شد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه