اخبار داغ

فرماندار سیریک:

اقامه شعائر فاطمی مصداق شعائر الهی است

اقامه شعائر فاطمی مصداق شعائر الهی است
فرماندار شهرستان سیریک گفت: اقامه شعائر فاطمی مصداق شعائر الهی است که به تعبیر قرآن حکایت از تقوای قلب دارد و در این ایام باید همه ادارات و نهادها در کنار مردم به منظور بزرگداشت این ایام حزن و اندوه زمینه عزاداری و سوگواری برنامه ریزی باشکوهتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛میرمرسل ایزدی پور، فرماندار شهرستان سیریک در گفتگو با آذینی اظهار کرد: با توجه به مهم بودن ایام فاطمیه و توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به عزاداری این ایام لازم و ضروری است همه مسلمانان در شهرستان اعم از شیعه و سنی در بزرگداشت مقام و منزلت حضرت زهراء(س) اسوه و نمونه زنان اسلام آگاهی معنوی و اعتقادی  و اهتمام بیشتری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی افزود: با توجه به ترفندها و دسیسه های دشمنان اسلام بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش های شوم آنان برای تحریف و تخریب ارزش ها و آرمان های اسلامی همه ما مسئولان و مردم باید اهتمام جدی در کاهش آسیب های اجتماعی و از بین بردن اختلافات مذهبی ضد وحدت بویژه در این ایام داشته باشیم.

,

ایزدی پور بیان کرد:نهادهای فرهنگی، هئیت های مذهبی ،سازمان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان در راستای ارتقای فرهنگی های فاطمی اهتمام جدی در برگزاری گفتمان هایی با موضوعات سبک زندگی اسلامی ، عفاف و حجاب ، آیین همسرداری ، تربیت فرزندان از دیدگاه حضرت زهرا(س) برنامه ریزی و اجرا نمایند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک یادآور شد:  انجام تبلیغات محیطی، سیاه پوش کردن خیابان ها ،بهره گیری از بیانات فاطمی در بیلبردها،میادین، خیابان ها، ورودی های سطح شهرها، روستاها و پوسترها به ویژه در روز شهادت حضرت فاظمه زهرا(س) باید مدنظر همه مسئولان ، شهرداران ، بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی باشد.

,

ایزدی پور خاطرنشان کرد: بعد از ایام محرم، ایام فاطمیه از ایام بسیار مهم مذهبی کشور است که بیش از دیگر ایام های مذهبی مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال‌های اخیر که برگزاری جلسات عزاداری و تشکیل هیئات مذهبی در این ایام مورد توجه و اهتمام خاصِ مردم در جامعه است.

,

فرماندار شهرستان سیریک اضافه کرد:برگزاری ایام فاطمیه  باید در شهرستان سیریک که برای گرامیداشت دختر نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) است همراه با شکوه و عظمت ، منشا خیر و برکت ، وحدت و دوستی ارتقای جایگاه فرهنگ و عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانوادها باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه