اخبار داغ

مسئول انجمن موی تای فومن؛

توانستم هنرجویان زیادی به جامعه رزمی گیلان و کشور معرفی نمایم

توانستم هنرجویان زیادی به جامعه رزمی گیلان و کشور معرفی نمایم
هفته اول اسفند هفته جهانی این ورزش می باشد که در همین راستا حسین منزوی مسئول انجمن موی تای فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز گفت: بنده از سال ۸۷ هم مربیگری رو با کیک بوکسینگ و کونگ فو در باشگاه اندیشه شروع کردم و سپس در باشگاههای انقلاب و آرین سابق فعالیت ورزشی خودم را گسترش داده و در طی این سالها توانستم هنرجویان و فایترهای قهرمان زیادی به جامعه رزمی گیلان و کشور معرفی نمایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ورزش رزمی موی تای یکی از هنرهای رزمی المپیکی می باشد که در سالیان گذشته در کشورمان هواداران بسیاری به دست آورده است. موی تای هنر هشت عضو نامیده شده است. موی تای تایلندی در مقایسه با دیگر انواع سبک های موی تای، ورزشی بسیار کارآمد در مبارزه است. همان طور که می دانید در این ورزش برای شکست دادن حریف فقط روی ضربات مشت تمرکز نمی شود، بلکه لگد های مربوط به ساق پا، آرنج، زانو و دیگر ضربات ترکیبی نیز به کار می رود، علاوه بر این شمار رزمی کاران موی تای نسبتا زیاد است، یعنی ورزشی بسیار محبوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

هفته اول اسفند هفته جهانی این ورزش می باشد که در همین راستا حسین منزوی مسئول انجمن موی تای فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز گفت: بنده حسین منزوی هستم ورزشهای رزمی را ابتدا با فول کنتاکت شروع کردم سپس کیک بوکسینگ، تکواندو، سانشو، کونگ فو و در انتها موی تای رو تجربه کردم. از اساتید خود میتوانم به استاد مولایی، باقریانی، قبله نما و استاد بزرگوار سلجوقی اشاره کنم و لازم می دانم در اینجا از همه آنها بابت زحماتشان تشکر می کنم.

,

مسئول انجمن موی تای فومن در ادامه بیان داشت: بنده از سال ۸۷ هم مربیگری رو با کیک بوکسینگ و کونگ فو در باشگاه اندیشه شروع کردم و سپس در باشگاههای انقلاب و آرین سابق فعالیت ورزشی خودم را گسترش داده و در طی این سالها توانستم هنرجویان و فایترهای قهرمان زیادی به جامعه رزمی گیلان و کشور معرفی نمایم.

,

منزوی با اشاره به جایگاه ورزش موی تای فومن و گیلان در سطح کشور افزود: از سال ۹۰ مسولیت انجمن موی تای فومن را بر عهده گرفتم و از جمله قهرمانانی که در سطح استان و کشور درخشیدند می توان به نیما رضی زاده، امیر محمد منزوی، مهیار سیفی زاده، علیرضا شهرابی، سامان اسماعیل زاده و… اشاره کرد و در ۲۴ دی ماه امسال هم در مسابقات استانی موی تای و در نتیجه تیمی با  ۶ طلا توانستیم به مقام دوم تیمی بین ۱۲ شهرستان گیلان دست پیدا کنیم و تیم گیلان هم در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی به مقام سوم دست پیدا کرد.

,

وی تصریح کرد: بنده به عنوان رییس انجمن موی تای فومن و عضو کمیته فنی و کمیته داوران موی تای استان گیلان مشغول خدمت می باشم و همچنین جناب آقای بهرام افکانه نائب رییس انجمن، مهیار سیفی زاده مسول کمیته داوران موی تای فومن، آقایان جواد سیفی زاده، نیما رضی زاده، مهدی مهماندوست، ناصر محسنی و جواد نجفی اعضای کمیته فنی انجمن موی تای فومن می باشند.

,

, , , , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه