اخبار داغ

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد :

تطهیر سران فتنه توسط مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد/ هر اصلاح طلبی بحث آشتی ملی را عنوان کرده با نیت منفی نبوده است!

تطهیر سران فتنه توسط مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد/ هر اصلاح طلبی بحث آشتی ملی را عنوان کرده با نیت منفی نبوده است!
مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سران فتنه افرادی مومن، مقیٌد و وفادار به نظام هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، آرش محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه افرادی که آشتی ملی را عنوان کردند چه کسانی بودند، گفت: من که اطلاعی نداریم این افراد چه کسانی هستند اما ما حجت نهایی را فرمایشات رهبری می دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

افرادی که آشتی ملی را عنوان کردند با نیت منفی صحبت نکردند

,

 وی با اشاره به اینکه افرادی که بحث آشتی ملی را عنوان کردند به نظر می رسد این افراد با نیت منفی صحبت نکردند، اظهار کرد: ما باهم اختلافی نداریم و و منظور از آشتی ملی یعنی ما در کنار همدیگر در راستای برنامه ها، آرمانها، اصول و ارزشهای نظام گام برداریم و آن افرادی که فکر می کنند منظور از آشتی ملی قهری بوده است اشتباه است.

,

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد و بزرگانی که این بحث را مطرح کردند با این نیت خوشبینانه آن را عنوان کردند چرا که لازم است در این مقطع و پیچ تاریخی بیشتر همدیگر را حمایت کنیم تا مخالفان از  بیرون کشور افکار و ایده های ما و به خصوص نسل جوان را تحت تصرف قرار ندهد.

,

مومن نسب تاکید کرد: نسل جوان ما به واسطه عدم اطلاعات کافی ممکن است تصور کنند ما در نظام مشکلی داریم که خدایی ناکرده اینجوری نیست بلکه ما اختلاف سلیقه داریم. 

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار صبح زاگرس مبنی بر اینکه آیا شما فکر نمی کنید با عنوان بحث آشتی ملی دشمن از آن سوء استفاده می کند؟ که وی اینگونه جواب داد و افزود: دشمن روی هر گام، حرکت، کردار و گفتار ما صحبت دارد، ما باید تلاش کنیم تا این گونه مسائل به یک فرهنگ تبدیل نشود تا مردم فکر نکنند ما اختلافی داریم و آن اصلاح طلبی که این بحث را مطرح کرده با نیت خیر و در راستای دفاع از ارزشهای ملی صحبت کرده است.

,

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که مقام معظم رهبری فرموده است که مردم ما با سران فتنه 88 و حصر قهر هستند، شما نظرتان چیست؟ که وی اینگونه جواب داد و تصریح کرد: بنده در مورد فتنه 88 عامل اصلی و موثر تأثیر گذار را توطئه خارجی میدانم و تا زمانی که قانون اساسی جرم فردی را مشخص نکرده است نمی توانیم در مورد آن قضاوت کنیم، البته رهبری تا به الان مصداقی در مورد فتنه 88 از فردی نام نبرده است.

,

رهبری به طور مصداقی از آقای کروبی و میر حسین موسوی به عنوان سران فتنه نام نبرده است

,

مومن نسب تصریح کرد: آنطور که شما می فرمایید که مقام معظم رهبری سران فتنه را افرادی که در حصر هستند نام برده است، اینطور نیست که گفته باشد آقای کروبی و میر حسین موسوی، رهبری فرمود من از فتنه گر بیزارم و شما بفرمایید فتنه گر چه کسانی هستند؟

,

وی ادامه داد: من یه انسان هستم که نماز می خوانم و بالاخره باید یه حرفی را بزنم که وجدانم قبول کند، الان در مورد این بحث نه قاضی هستم که اظهار نظر کنم و نه پرونده این افراد در حوزه کاری بنده تحت رسیدگی است که بخواهم نظری بدهم .

,

این فعال اصلاح طلب گفت: من اصلاح طلب هستم و تا به آخر اطلاح طلب خواهم ماند.

,

سران حصر افرادی مومن، مقید و وفادار به نظام بوده اند

,

وی در پاسخ به این سوال که افراد در حصر چه کسانی هستند؟ افزود: سران حصر افرادی مومن، مقید و وفادار به نظام بوده اند و ما تا زمانی که حکمی بر علیه آنها صادر نشوند آنها را به عنوان افراد این جامعه می شناسیم.

,

مومن نسب در پایان اضافه کرد: اگر مقام معظم رهبری و مرجع قضایی صالح حکم بر علیه آنها صادر کرد و با همه الزامات نظام و قانون اساسی اثبات کند ما تابع فرامین مقام معظم رهبری هستیم، اما در عین حال مقام معظم رهبری تا به الان مصداقی در مورد افراد داخلی صحبت نکرده است.

,

 

,

این در حالی است که رهبر انقلاب فرمودند: مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی نمی‌کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه