اخبار داغ

با حضور ۱۱۴ شطرنج‌باز؛

مسابقات شطرنج جام کریم‌خان در ملایر برگزار شد/تصاویر

مسابقات شطرنج جام کریم‌خان در ملایر برگزار شد/تصاویر
مسابقات شطرنج جام کریم‌خان با حضور ۱۱۴ شطرنج‌باز از ۱۳ شهر در ملایر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی غیاثوند در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت:  این مسابقات با 114 شرکت‌کننده از 13 شهر و در 9 دور به روش سوئیسی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی با اشاره به سطح بالای این مسابقات بیان کرد: مسابقه شطرنج جام کریم‌خان با حضور چند تن از اساتید فیده ایران و نفر اول زیر 18 سال و قهرمان جهان آقای مصدق پور برگزار می‌شود.

,

وی گفت: شرکت‌کنندگان این مسابقه از کرمانشاه با 30 ورزشکار، تهران با 6 ورزشکار، ملایر 45 ورزشکار، بانه 6 ورزشکار، سقز 4 ورزشکار، کردستان 6 ورزشکار، همدان 11 ورزشکار، تویسرکان 6 ورزشکار ، نهاوند 4 و از دیگر شهرهای اطراف بوده‌اند.

,

مسئول برگزاری مسابقه شطرنج جام کریم‌خان بیان کرد:  در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایز نقدی اهداشده و به نفر اول مبلغ 600 هزار تومان، نفر دوم 450 هزار تومان، نفر سوم 300 هزار تومان، نفر چهارم 200 هزار تومان و به نفرات برتر در رده‌های پیشکسوتان، بانوان، 14 سال، 12 سال و بهترین‌های شهرستان هرکدام 100 هزار تومان اهداشده که تمامی مبالغ از ورودی مسابقه جمع‌آوری‌شده است.

,

وی گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران در سنین مختلف بوده که کوچک‌ترین ورزشکار محمد صدرا شجاعی نژاد 4 سال و محمدرضا ونایی 5 سال  داشته و پیشکسوت‌ترین ورزشکار نیز در این مسابقه آقای فیروز امیری با 67 سال سن است.

,

وی با گلایه از عدم‌حمایت از طرف اداره ورزش از این مسابقات بیان کرد: از طرف اداره ورزش هیچ‌گونه کمکی به ما نشده است و فقط یکی از اعضای شورای شهر آقای بقالی کمک‌هایی به ما داده است.

,

گفتنی است در پایان مسعود مصدق پور نفر اول، محمدمهدی چوارى نفر دوم، امیرمحمد حمیدى نفر سوم و صادق اسدى نفر چهارم مسابقات را کسب کردند.

,

نفرات برتر این مسابقات به ترتیب:
نفر اول بانوان :خانم‌ها نشمیل کلوندى از همدان و مهتاب روزبه از ملایر
نفر اول پیشکسوتان:آقای فیروز امیرى از کرمانشاه
نفر اول زیر دوازده سال:معین گودرزى
نفر اول زیر 16سال:یاسین جعفرى
نفر اول شهرستان ملایر:على زندیه
نفر اول زیر 16سال ملایر:سینا صفرى
نفر اول زیر 12سال:آریو اشرفى
نفر اول زیر 10سال:امیر حسام جلالوند
نفر اول زیر 10سال ملایر:امیرمحمد عسگرى

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه