اخبار داغ

آیت الله نعیم آبادی:

لاف های انتخاباتی در مجلس جایی ندارد

لاف های انتخاباتی در مجلس جایی ندارد
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مجلس جای قانون گذاری و نه دادن وعده توپ فوتبال و کشیدن جاده تا چین است، گفت: اگرافراد واژه ها را خوب نشناسند میدان لاف زدن باز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهرامروز یک شنبه در همایش انتخابات از منظر ا«خلاق، حقوق و امنیت» ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهارداشت: به نظر من اگر ما واژه گان رای و انتخابات بشناسیم خیلی از مشکلات ما حل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،, ندای ساحل،,

وی در اهمیت واژه رای و انتخاب بیان داشت: رای یعنی آن چیزی که انسان بعد از تحقیق و مقایسه و رسیدن به برتری، به آن می رسد و انتخاب یعنی بررسی کردن اوصاف یک چیز خواهد بود.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مجلس خوب متشکل از افراد با تخصص است، ادامه داد: مجلس جای قانون گذاری نه دادن وعده توپ فوتبال و کشیدن جاده تا چین؛ بنابراین اگرافراد واژه ها را خوب نشناسند میدان لاف زدن باز خواهد شد.

,

آیت الله نعیم آّبادی با اشاره به اینکه گیر ما نشناختن واژه هاست، گفت: هر چقدر دروغ گنده تر باشد جاذبه آن نیز بیشتر خواهد بود.

,

وی با تاکید براینکه مجلس به نیروهای متخصص در تمامی زمینه ها نیاز دارد، افزود: بیائیم قانون و مجلس شورای اسلامی را بهتر بشناسیم چراکه یک قانون و مجلس خوب جامعه را شکوفا می کند.

,

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به اهمیت جایگاه قوه مجریه و انتخاب ریاست جمهوری، گفت: اینکه ما افرادی را انتخاب کنیم که هنوز عرق رای آوردنش خشک نشده از خود ضعف نشان دهد ، خب این بد است درحالی که ما اگر یک رئیس جمهور قوی انتخاب کنیم، در جهان الگو خواهیم شد.

,

نعیم آبادی در پایان با اشاره به اینکه مشکلات مملکت با دوستی و دشمنی حل نمی شود، بیان کرد: شورای نگهبان لایق ها را تائید کند و مردم بهترین را انتخاب می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه