اخبار داغ

رئیس دانشگاه شهرکرد:

دیدار با خانواده شهیدان کمترین کار برای تجلیل از مقام شهدا است

دیدار با خانواده شهیدان کمترین کار برای تجلیل از مقام شهدا است
رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دیدار با خانواده شهیدان کمترین کار برای تجلیل از مقام شهدا است و ما امروزه امنیت خود و کشورمان را مدیون خون شهدایی همچون شهید محمد حسن قاسمی می دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد،در آستانه برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری و نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد، دکتر منوچهر ذوالفقاری مسئول بسیج دانشجویی استان، شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد، حمیدرضا عزیزی معاونت فرهنگی دانشگاه و جمعی دیگر از مدیران، مسئولان و دانشجویان دانشگاه شهرکرد با پدر شهید مدافع حرم محمد حسن قاسمی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، ابتدا رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن تجلیل از مقام شامخ آن شهید، گفت: دیدار با خانواده شهیدان کمترین کار برای تجلیل از مقام شهدا است و ما امروزه امنیت خود و کشورمان را مدیون خون شهدایی همچون شهید محمد حسن قاسمی می دانیم.

در ادامه پدر شهید مدافع حرم طی سخنانی برگ هایی از زندگی شهید را بازخوانی کرد و افزود: شهید محمد حسن قاسمی سرباز واقعی ولایت بود که در کسوت و لباس جامعه پزشکی به کمک مظلومان شتافت و در همین راه در حالی که چند مجروح را با آمبولانس در سوریه همراهی می کردند مورد اصابت رگبار گلوله تروریست ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه