اخبار داغ

یادواره ۹۳ شهید دانش‌آموز ملایر برگزار شد/تصاویر

یادواره ۹۳ شهید دانش‌آموز ملایر برگزار شد/تصاویر
یادواره ۹۳ شهید دانش‌آموز ملایر در مجتمع فرهنگی هنری ملایر با حضور پرشور دانش آموزان ملایری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ محسن احمدوند جانشین فرمانده سپاه ملایر در این  یادواره تفکر بسیجی را نجات‌بخش مسلمین جهان دانست و اظهار داشت:  تفکر بسیجی یعنی 16 آتش‌نشان بسیجی جانشان را برای حفاظت جان و مال مردم  در دست گرفته و به آتش می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: امروز تفکر بسیجی به سایر کشورهای اسلامی نیز اشاعه داده‌شده و مردم سوریه و لبنان با این تفکر داعش و تکفیری را از کشور خود بیرون کرده‌اند.

,

احمدوند به برخی تهدیدهای دشمنان و آمریکا و دم زدن ز گزینه‌های روی میز اشاره و بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی است و دم زدن از جنگ مسلحانه و تحرکات در منطقه برای اغفال ما است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبری در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین بیان کرد: مقام معظم رهبری در این در این همایش بیان کردند که  انتفاضه سوم درست است که از دو انتفاضه دیگر مظلوم‌تر است اما قطعاً به شکست اسرائیل ختم می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه ملایر همچنین با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله بیان کرد: طبق سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان اگر اسرائیل بخواهد عملی بر ضد لبنان انجام دهد تمام نیروگاه‌های هسته‌ای اسرائیل در تیررس 100 تا 120 هزار موشک حزب‌الله قرار دارد.

,

, ,

وی گفت: ما از جنگ هراسی نداشته چراکه ما فرزندان عاشورا بوده و از عاشورا درس ایستادگی مقاومت را فراگرفته این نه درس مذاکره.

,

محمد احمدیان از راویان دفاع مقدس نیز در این آیین با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای دانش‌آموز بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان با دست‌کاری شناسنامه‌های خود به جبهه‌های اعزام می‌شدند.

,

وی گفت: دانش آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس کار کارستان کرده و اقدامات مؤثری در این دوران انجام دادند.

,

, ,

این راوی دفاع مقدس جوانان 15 و شانزده‌ساله در دوران دفاع مقدس آن‌چنان باخدا ارتباط پیداکرده و وجودشان را صرف خدا کردند و  درنهایت به وصال معشوق خود رسیدند.

,

وی گفت: اقدامات جوانان ایرانی در دوران دفاع قدس افسانه و فیلم نبوده و واقعیت‌هایی است که در دنیا نظیر ندارد.

,

احمدیان گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز یعنی ما هم می‌توانیم همانند شهدای دانش‌آموز باشیم ما جنسمان همان جنس است و این یادواره‌های یخرجهم من الظلمات الی نور است.

,

 

,

, ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه