اخبار داغ

رئیس فدراسیون تنیس کشور:

سمنان برای میزبانی مسابقات تنیس از شرایط مناسبی برخوردار است

سمنان برای میزبانی مسابقات تنیس از شرایط مناسبی برخوردار است
رئیس فدراسیون تنیس کشور با اشاره به میزبانی سمنان در مسابقات تنیس جام فجر گفت: سمنان با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب، گزینه خوبی برای برگزاری مسابقات تنیس محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشور در حاشیه برگزاری مسابقات فینال تنیس جام فجر که در مجموعه ورزشی تختی سمنان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به وجود زیرساختهای مناسب این ورزش در استان سمنان گفت: امیدوارم با کلنگ زنی زمین جدید تنیس سمنان و کمک بیشتر مسئولان در آینده شاهد توسعه این ورزش در استان سمنان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس فدراسیون تنیس کشور با بیان اینکه تنیس، ورزش گرانی نیست اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش حدود هزار مدرسه ابتدایی در کشور به صورت رایگان تجهیز شده اند که امیدواریم در آینده شاهد ظهور استعدادهای برجسته ای در ورزش تنیس باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: سمنان با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب، گزینه خوبی برای برگزاری مسابقات تنیس کشوری و حتی بین المللی است.

,

در مسابقات تنیس جام فجر امسال 88 تیم از سراسر کشور حضور داشتند

, در مسابقات تنیس جام فجر امسال 88 تیم از سراسر کشور حضور داشتند,

علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور هم در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه 88 تیم از 17 استان در مسابقات امسال حضور داشتند گفت: این مسابقات در مرحله مقدماتی در جزیره کیش برگزار شد اما با توجه به شرایط نامساعد جوی تصمیم گرفتیم مرحله پایانی مسابقات را در سمنان برگزار کنیم.

, مرآت,

رئیس سازمان لیگ تنیس در خصوص علت انتخاب سمنان به عنوان میزبان مرحله پایانی نیز اظهار کرد: شهرهای تهران، ساری و اصفهان نیز برای برگزاری مسابقات مدنظر ما قرار داشتند اما با توجه به سیاست فدراسیون مبنی بر توسعه این ورزش در سایر مناطق کشور قرار شد میزبانی به هیئت تنیس استان سمنان سپرده شود.

,

وی با تقدیر از میزبانی مطلوب سمنان ادامه داد: همکاری بسیار خوب مسئولان ورزشی استان و استقبال تماشاگران سمنانی از این مسابقات نشان دهنده آن است که اگر در استان به این ورزش توجه بیشتری شود تنیس استان سمنان در آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

,

غمناک با یادآوری حضور یک تیم از استان سمنان در این مسابقات خاطرنشان کرد: بدون تردید استعدادهای جوان و نوجوان خوبی در ورزش تنیس استان سمنان وجود دارند که باید بر روی آنها سرمایه گذاری لازم صورت بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه