اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

خرید 1600تن سیب و پرتقال عید/ عرضه مرغ منجمد به قمیت 5800تومان/ برنج هندی مورد نیاز وارد شده است

خرید 1600تن سیب و پرتقال عید/ عرضه مرغ منجمد به قمیت 5800تومان/ برنج هندی مورد نیاز وارد شده است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تامین و انبار اقلام مورد نیاز مردم (میوه، برنج و مرغ منجمد) برای عید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، عدیل سروی در جلسه بررسی تامین اقلام مورد نیاز شب عید اظهار داشت: تا این لحظه 700 تن سیب و 900 تن پرتغال خریداری شده و مقدار 615 تن از این میوه ها در سردخانه های مجهز اردبیل نگهداری می شود و برنامه ریزی شده است تا به میزان 100 تن دیگر نیز از ارومیه خریداری و در سردخانه ها نگهداری شود. در حال حاضر 114 تن پرتغال دیگر نیز در سردخانه های استان نیز موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی گفت: هماهنگی های لازم در خصوص تامین میوه شب عید صورت گرفته و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی نیست و مردم می توانند با مراجعه به مراکزی که به همین منظور طبق روال سالهای گذشته در نظر گرفته خواهد شد مراجعه و میوه شب عید خود را تامین کند.

,

این مسئول در خصوص دیگراقلام مورد نیاز نیز افزود: توزیع برنج هندی به میزان 1121 تن و سفید وارداتی به میزان 1200 تن از نیمه دوم بهمن ماه در استان شروع شده شده که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

,

سروی در ادامه گفت: توزیع شکر بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می توانند با مراجعه به عاملان تولید شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.

,

وی در ادامه سخنان خود در خصوص وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد نیز گفت: در پایان سال مسافران زیادی وارد استان اردبیل می شوند که همین امر مصرف گوشت مرغ را به شدت افزایش می دهد برای حل این مشکل نیز در سردخانه های استان گوشت مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و کافی انبار شده که توزیع آن نیز در فروشگاه های زنجیره ای بدون وقفه ادامه دارد. توزیع گوشت مرغ منجمد در مرکز استان هرکیلوگرم 58000 ریال و در دیگر شهرستان های استان 59000 ریال بوده و مردم به میزان مصرف  مورد نیاز خود می توانند بدون نگرانی با توجه به قیمت اعلامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در خصوص کره وارداتی پاستوریزه نیز عنوان کرد: این کار در راستای تنظیم بازار داخلی صورت می گیرد تا این کالای ضروری خانوار نیز با قیمت مناسب در اختیار آنان قرار گیرد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه