اخبار داغ

فرماندار همدان:

تاکید بر حفظ همبستگی و وحدت در شرایط حساس کشور

تاکید بر حفظ همبستگی و وحدت در شرایط حساس کشور
فرماندار همدان با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات خواستار حفظ وحدت و همبستگی بین اقشار جامعه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ علی تعالی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی گرانقدر اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: روز گذشته همایش مجریان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در تهران با حضور فرمانداران، استانداران و بخش داران همه استان های کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی در خصوص تاکیدات ریاست جمهوری در این جلسه در خصوص انتخابات رئیس جمهوری در سال آینده پرداخت و افزود: در آستانه ورود به انتخابات حفظ همبستگی و وحدت در شرایط حساس کشور در جهان و منطقه با رویکرد ریاست جمهوری جدید آمریکا و تغییر و تحول در منطقه می تواند مهم و حایز اهمیت باشد.

,

 

,

فرماندار همدان ادامه داد: انتخابات وضعیت و شرایط رقابت را در بین نامزدهای انتخاباتی ایجاد می کند اما دغدغه رییس جمهور در این جلسه این بود که باید در این فضا و عرصه برنامه های نامزدهای انتخاباتی به دور از هرگونه دشمنی و کینه ارائه شود.

,

 

,

تعالی با بیان اینکه باید مردم و ملت تعیین کننده نهایی این انتخابات باشد، گفت: یکی از تاکیدات موکد رییس جمهور در این جلسه در خصوص امانتداری و سلامت انتخابات را از جمله وظایف مجریان انتخاباتی دانسته در حالی که دولت فعلی نیز با ارائه برنامه های خود قضاوت و رای مردم را تعیین کننده می داند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: شاخص اصلی نظام حضور حداکثری مردم و مشارکت آن‌ها در این انتخابات است لذا هرچقدر حضور مردم در پای صندوق رای بیشتر باشد نشان از مقبولیت نظام در سطح جهانی است.

,

 

,

فرماندار همدان با اشاره به‌سلامت و امنیت انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در دوره گذشته کمترین تخلف و ابطال را در انتخابات داشتیم و فقط دو حوزه به دلیل تخلف ابطال شد که این نمونه‌ای از مدیریت و اجرای درست انتخابات در سطح کشور بود.

,

 

,

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن قدردانی از گزارش کامل کمیته امداد استان همدان یادآور شد: یکی از رویکردهای اصلی دولت در حوزه حمایت از اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت حفظ عزت و کارآمدی خانوارهای زیرپوشش دانست.

,

 

,

تعالی بابیان اینکه توانمندسازی و حفظ رویکرد خانواده‌ها رویکرد امروز دولت است، گفت: امیدواریم در ظرف 10 روز آینده پرونده‌های باقیمانده در بانک‌ها برای گرفتن تسهیلات تعیین تکلیف شوند.

,

 

,

وی در خصوص ستاد اقتصاد مقاومتی که امسال در استان تشکیل‌شده نیز بیان کرد: باید عملکرد دستگاه‌ها به این ستاد ارائه شود و تعداد واحدهای صنعتی فعال، برنامه‌های حوزه کشاورزی و مکانیزاسیون مورد پیگیری قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه